تور ترکیه


قیمت تور ترکیه

تور لحظه آخری وان

3 شب

3 شب | 4 شب | 5 شب

هر هفته

اتوبوس VIP

اتوبوس VIP

تورهای پیشنهادی

ویدیو گردشگری ترکیه

ترکیه دقیقا همان اسمی است که با شنیدنش دلتان می‌ خواهید بروید و چمدانتان را ببندید و راهی این کشور شوید! اینجا در اصل سرزمین تاریخی عثمانی‌ ها، سواحل درخشان مدیترانه، محله ‌های رنگارنگ، باقلواها و کافه ‌های لذیذ… است و از دلایل این همه محبوبیت در دنیا می توان به داشتن شهرهای توریستی متعدد، هتل ‌ها و رستوران ‌های لوکس، فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت و سواحل تفریحی فراوانش و... اشاره کرد

بهترین زمان سفر به ترکیه

مارس تا ژوئن

 

بهار

فصل بهار در ترکیه آب و هوایی به نسبت سرد میباشد ولی با پوشیدن لباس گرم می‌ توانید از مناظر زیبا و همچنین جاذبه های تاریخی و طبیعی این کشور لذت ببرید. نرخ تورهای ترکیه هم در این فصل بسیار مناسب عرضه می شوند؛ چرا که به علت سرد بودن نسبی هوا از تعداد گردشگران تور مسافرتی کم می ‌شود

ژوئن تا سپتامبر

 

تابستان

فصل تابستان در ترکیه با گرم شدن هوا آغاز میگردد؛ این فصل بهترین و عالی ترین فصل برای سفر به ترکیه است و گردشگران تور ترکیه می ‌توانند از تفریحات آبی سواحل این کشور استفاده کنند. اما به دلیل تعداد زیاد گردشگران در این بازه زمانی، نرخ تورهای ترکیه در این فصل در گرانترین حالت ممکن قرار دارد

سپتامبر تا دسامبر

 

پاییز

فصل پاییز در ترکیه با سرد شدن هوا همراه میشود، هرچند که خیلی نمی ‌شود از سواحل استانبول در این فصل بهره برد، اما همچنان برای سفر مناسب می باشد. گردشگران تور ترکیه می‌ توانند از مناظر زیبای پاییزی در شهرهای توریستی آن کلی لذت ببرند. با سرد شدن هوا نرخ تورهای ترکیه هم نسبت به تابستان پایین تر می ‌آید

مارس تا ژوئن

 

زمستان

فصل زمستان در ترکیه با بارش برف و باران و سرمای طاقت فرسایی همراه است. با سفر به ترکیه در فصل زمستان، خود را باید برای مواجه شدن با هوای سرد و خشکی در این کشور آماده کنید. اما مزیت سفر به ترکیه در زمستان دیدن مناظر زیبای پوشیده از برف آن و همچنین نرخ مناسب تورهای ترکیه است

اطلاعات سفر

 

تلفن پیش شماره : 90+

اختلاف ساعت اختلاف ساعت با ایران : 1:30-

واحد پول واحد پولی لیر

تماس با اورژانس شماره تماس با اورژانس : 112

آتش نشانی شماره تماس با آتش‌نشانی : 110

طول پرواز طول پرواز حدودا 3 ساعت

ویزا  : ندارد

زبان رسمی زبان رسمی : ترکی استانبولی

پلیس گردشگری پلیس گردشگری : 5274503

مذهب مذهب : اکثرا شیعه

درباره تور ترکیه

 

در سال‌های گذشته صنعت توریسم در کشور ترکیه و به‌خصوص در شهرهای توریستی محبوبی که دارد با رشد چشمگیری همراه بوده است و در سال‌های اخیر سفرهای بسیار زیادی از کشورهای مختلف دنیا به این مقصد صورت می‌گیرد؛ چراکه این کشور به دلیل داشتن متنوع‌ترین جاذبه‌ها و فرهنگ جذابی که دارد در میان توریست‌های خارجی به شهرت باورنکردنی رسیده است. درباره تور ترکیه نکات بسیار زیادی حائز اهمیت است که یکی از آنها قیمت پکیج این مقصد است. خوشبختانه خرید تور ترکیه برای ما ایرانی‌ها ارزان‌تر از تمامی کشورهای اروپایی تمام خواهد شد و خوشبختانه این روزها به‌راحتی و با خرید تور ارزان و لحظه آخری این مقصد این امکان هست که به یک کشور اروپایی سفر کنید.

آژانس مسافرتی نامی گشت در بعضی از ایام سال و تعطیلات نوروز به‌عنوان مجری و چارتر‌کننده‌، تورهای ترکیبی ترکیه را اجرا می‌کند؛ به‌طور مثال معمولا در این ایام تورهای ترکیبی استانبول - آنتالیا، آنتالیا - کوش آداسی، ازمیر - آنتالیا و ازمیر - کوش آداسی و... به‌صورت هوایی و زمینی اجرا می‌شوند که انتخاب هر کدام به سلیقه شما برمی‌گردد. ضمنا زمانی که شما محدودیت زمانی و مالی داشته باشید استفاده از تور ترکیبی ترکیه این امکان را به شما می‌دهد که در مدت زمان یک هفته تجربه دیدن چند شهر توریستی و تفریحی را یک‌جا بدست آورید.

 

تور ترکیه

چرا ترکیه محبوب ترین تور در بین ایرانی هاست؟

 

دلایل زیادی برای محبوبیت ترکیه در میان گردشگران ایرانی وجود دارد، اولین موضوع عدم نیاز به دریافت ویزا برای بازدید از این کشور می‌باشد و اینکه از گردشگران ایرانی برای بازدید از این کشور نیازی به اخذ ویزا ندارند و مورد بعدی وجود پر بازدیدترین شهرهای ترکیه مثل استانبول، کوش آداسی، آنکارا، آنتالیا و آلانیا و... از محبوبیت این کشور است و اینکه کشور ترکیه دارای بیش از ده شهر توریستی و جذاب است که اگر علاقه ‌مند هستید که با به ترکیه سفر کنید و نمی‌دانید کدام شهر را مبدا خود قرار دهید، با کارشناسان نامی گشت در تماس باشید تا شما را به‌صورت کامل راهنمایی کنند. از دلایل اساسی و مهم این محبوبیت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کشور ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارد
  • مسافت زیادی به ایران ندارد و از نظر آب و هوا مثل ایران 4 فصل است
  • مردم کشور ترکیه از لحاظ فرهنگ و اخلاق بسیار شبیه مردمان ایران هستند
  • قیمت پکیج ترکیه نسبت به تورهای خارجی دیگر ارزان ‌تر می باشد
  • تقریبا از امنیت بالایی برخوردار است
  • جاذبه های دیدنی و متنوعی نسبت به کشورهای دیگر اطراف ایران دارد

 

چرا تور ترکیه محبوب ترین تور در بین ایرانی هاست

نقشه گردشگری ترکیه

 

نقشه گردشگری ترکیه

قیمت تور ترکیه

 

قیمت تور ارزان ترکیه به عوامل مختلفی از جمله رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های همراه با وعده‌های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه، نوع خدماتی که ارائه می‌شود و در اصل نرخ پکیج به ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی‌زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد. شما عزیزان برای رزرو تور می‌توانید با مشخص نمودن تور ترکیه و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده است در صفحه اصلی سایت نامی گشت، پکیج دلخواهتان را به‌صورت آنلاین رزرو نمایید و سفری آرامش بخشی به این کشور زیبا تجربه کنید.

 

قیمت تور ترکیه

 

تور های ارزان و لحظه آخری ترکیه

شاید شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند (Last Second) را شنیده‌اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری ترکیه چیست؟ همان‌طور که از نام آن مشخص است. به توری گفته می‌شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور است که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس‌ها تکمیل نشده است، آژانس‌ها مجبور به فروش تورهای خود با 10% تا 50% پایین‌تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و ارزان داخلی می‌باشند. در ضمن پکیج ارزان لحظه‌آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر به مسافران عرضه می‌شود.

 

تور لوکس ترکیه

در واقع گران‌ترین، کمیاب‌ترین و باکیفیت‌ترین تورها را شامل می‌شود. سفر لاکچری اتفاقی بی‌نظیر است که همه افراد دوست دارند حداقل برای یک‌بار هم که شده تجربه‌اش کنند. شما مسافران با انتخاب آژانس هواپیمایی معتبر که مجموعه خدمات گردشگری عالی ارائه دهد، مهم‌ترین موردی است که در تورهای لاکچری باید در نظر بگیرید. ضمنا مهم است که بدانید سفرهای لاکچری هزینه‌های بالایی دارند و آژانس مسافرتی طبق قرارداد باید امکانات و خدمات گفته شده را به شما ارائه دهد.

آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از آژانس‌های معتبر و فعال در حوزه گردشگری می‌باشد که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به شما در قالب تورهای داخلی و خارجی ارائه می‌دهد و در ادامه آنچه که در تورهای لاکچری مورد توجه است، رزرو بلیط هواپیمایی فرست‌کلاس و بیزینس‌کلاس است که گران‌ترین صندلی‌های پرواز محسوب می‌شوند. قطعا انتخاب پرواز مناسب از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین ارائه وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام در تور ترکیه، اقامت در هتل‌های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین‌های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد را شامل می‌شود.

ارزان ترین زمان سفر به ترکیه

 

اگر تجربه سفری با قیمت ارزان را به مقصد ترکیه ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که فصل زمستان با وجود برف و سرما و برخی مشکلاتش، ارزان‌ترین زمان سفر به ترکیه به‌شمار می‌رود؛ در این فصل قیمت تمامی اجناس تقریبا نصف شده است و چون فصل گردشگری به پایان رسیده و بیشتر هزینه‌های شما کاهش می‌یابند؛ بنابراین با این توصیفات هم می‌توانید هتل با قیمت ارزان رزرو کنید و هم ایرلاین‌های برتر را انتخاب نمایید و در سفر به شهرهای توریستی ترکیه کرایه تاکسی کمتری پرداخت کنید و هم کلی اجناس با قیمت های ارزان و مناسب که دارای تخفیف‌های باورنکردنی هستند، خریداری کنید. در آخر تنها چیزی که برای مسافرت در این فصل باید همراه داشته باشید، لباس‌های گرم زمستانی است.

 

ارزان ترین زمان سفر به ترکیه

 

معرفی انواع تورهای ترکیه

 

تور هوایی ترکیه

ترکیه یکی از پرمقاصدترین سفرهای هوایی نامبرده می‌شود که شما با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در ترکیه می‌توانید با تور هوایی ترکیه سفری راحت و ایده‌آلی را شروع کنید و محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش سفر به این کشور است. شما مسافران با خرید یا رزرو تور ترکیه، بخش زیادی از دغدغه‌هایتان برای سفر به شهرهای توریستی مثل استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، ازمیر و... برطرف خواهد شد؛ زیرا مجموعه نامی گشت با ارائه آفر ویژه ترکیه همراه با خدمات و امکانات باور نکردنی فراهم کند. بنابراین با خیال راحت به ترکیه سفر کنید و با خاطره‌های خوبی بازگردید.

 

پروازهای ترکیه

 

تور زمینی ترکیه

خوشبختانه ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران این امکان را برای شما دارد که تورهای ترکیه را به‌صورت زمینی انجام دهید. تورهای زمینی ترکیه هم با قطار هم با اتوبوس ‌های توریستی اجرا می‌‌شوند و اینکه تورهای زمینی آنتالیا یا استانبول به‌طور معمول در ایام نوروز یا تعطیلات تابستانه هستند و این را بدانید برای رسیدن به این مقصد حدودا 30 ساعت در راه هستید. تورهای زمینی وان هم به دلیل استقبال بالاتر تقریبا در تمام ایام سال از ایران برگزار می ‌شود و هزینه بسیار مناسب حدودا 1 میلیون تومانی را برای شما دربرمی‌گیرد. در آخر عموما تورهای وان از 3 مرز بازرگان، رازی و سرو امکان‌پذیر می‌باشد؛ مسافران از تهران حدود 10 ساعت تا وان در مسیر هستید.

 

تورهای ترکیبی ترکیه

خوشبختانه در سال‌های اخیر باتوجه‌به محبوبیت شهرهای توریستی ترکیه این امکان بوجود آمده است که مثل خیلی از کشورهای اروپایی و آسیایی دیگر در یک سفر شما امکان گشت‌و‌گذار و دیدن از دو یا سه شهر ترکیه بصورت همزمان را داشته باشید. در بعضی از ایام سال و تعطیلات نوروز چارتر کننده ‌ها تورهای ترکیبی را بیشتر عرضه می‌‌کنند، به طور مثال معمولا در این ایام تورهای ترکیبی استانبول - آنتالیا، آنتالیا - کوش آداسی، ازمیر - آنتالیا و ازمیر - کوش آداسی که جزو محبوب‌ترین این نوع تورها است، اجرا می‌‌شوند.

لازم به ذکر است که معمولا تورهای گروهی به‌صورت یک هفته ‌ای برگزار می ‌شوند، بدین صورت اگر شما محدودیت زمانی یا مالی داشته باشید استفاده از تور ترکیبی ترکیه این امکان را برای شما دارد که در مدت زمان یک هفته تجربه دیدن چند شهر توریستی و تفریحی این کشور را بدست آورید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

 

فرودگاه های ترکیه

 
  • فرودگاه استانبول (Istanbul Airport)
  • فرودگاه بین المللی آتاتورک (Istanbul Ataturk Airport)
  • فرودگاه صابیحا گوکچن استانبول (Sabiha Gokcen International Airport)
  • فرودگاه ازمیر (Izmir Airport)
  • فرودگاه اسن بوغا آنکارا (Ankara Esenboga Airport)
  • فرودگاه آنتالیا (Antalya Airport)
  • فرودگاه اسپارتا (Isparta Airport)
  • فرودگاه بدروم (Milas-Bodum Airport)
  • فرودگاه قونیه (Konya Airport)
  • فرودگاه بین المللی ارزروم (Erzurum Airport)
  • فرودگاه آدانا (Adana Şakirpaşa Airport)
  • فرودگاه ترابزون (Trabzon Airport)

هزینه سفر به ترکیه چقدر است؟

 

هزینه بلیط هواپیما به ترکیه

هزینه بلیط هواپیما به مقاصد شهرهای ترکیه از 4.000.000 تومان شروع می‌شود به بالا و همچنین طیف هزینه‌های تور مسافرتی این مقصد برای 3 شب و 4 روز: 6,000,000 تومان به بالا می‌باشد که بنا به بودجه خود می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

 

هزینه عوارض خروج از کشور

طبق لایحه بودجه 1403، عوارض خروج از کشور برای سفر اول هر مسافر ایرانی به خارج از کشور 264 هزار تومان در نظر گرفته‌ شده است و برای سفر دوم این هزینه 50% درصد اضافه شده و در واقع به مبلغ 396 هزار تومان می ‌رسد. همچنین هزینه عوارض خروج از کشور برای سفرهای سوم و بیشتر از آن نسبت به سفر اول 100% درصد افزایش می‌یابد و به مبلغ 528 هزار تومان خواهد رسید.

 

هزینه هتل در ترکیه

در شهرهای ترکیه گزینه‌های اقامتی متنوعی با هزینه‌های مختلف پیش روی شماست که در زیر حدود قیمت هر نوع هتل در هر شب اقامت ارائه شده است:

  • هتل های 2 ستاره: حدود 100 لیر ترکیه تا 400 لیر ترکیه 
  • هتل های 3 ستاره: حدود 120 لیر ترکیه تا 500 لیر ترکیه 
  • هتل های 4 ستاره: حدود 200 لیر ترکیه تا 1,300 لیر ترکیه 
  • هتل های 5 ستاره: از 230 لیر ترکیه تا 2,500 لیر ترکیه 
  • هاستل ها: از شبی 40 لیر ترکیه تا 120 لیر ترکیه 
  • میهمان خانه: از شبی 50 لیر ترکیه تا 600 لیر ترکیه

 

هزینه‌ غذا در استانبول

رستوران و فست فود: در زیر متوسط هزینه برای انواع رستوران‌ها بیان شده است:

  • رستوران ارزان: بین 20 لیر ترکیه تا 40 لیر ترکیه 
  • رستوران اقتصادی: بین 40 لیر ترکیه تا 75 لیر ترکیه 
  • رستوران لوکس: از حدود 120 لیر ترکیه به بالا
  • فست فودهای زنجیره‌ای مانند مک دونالد و... : بین 20 لیر ترکیه تا 30 لیر ترکیه 

 

هزینه تماس و اینترنت در ترکیه

در کل در کشور ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام‌های ترکسل (turkcell)، وودافون (vodafon) و آوِا (avea) به مسافرین عزیز خدمات ارائه می‌کنند و اینکه باید بدانید که در این میان، سیم کارت ترکسل محبوبیت و کیفیت بیشتری دارد. لازم به ذکر است که هزینه تماس در کشور ترکیه در مقایسه با ایران بسیار بیشتر است و به طور مثال هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل در حدود 0.71 لیر ترکیه برای شما هزینه دربرخواهد داشت. اما از آن‌جایی‌که هزینه‌های رومینگ نیز بالا هستند، در صورتی که فکر می‌کنید مکالمات زیادی را خواهید داشت و مصرف اینترنت شما بالاست، تهیه سیم‌کارت‌های ترکی از لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر هستند.

نکات مهم پیش از سفر به ترکیه

 
  • همراه داشتن اصل و کپی مدارک شناسایی شامل پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه بین الملل و …
  • چک کردن تاریخ انقضا اعتبار پاسپورت
  • انتخاب لباس متناسب با آب و هوای ترکیه
  • پول نقد به واحد های مختلف به همراه داشته باشید.
  • چک کردن آب و هوای شهر مقصد قبل از سفر
  • در صورت استفاده از دارو نسخه پزشک همراهتان باشد
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • از آوردن وسایل ممنوعه در هواپیما مانند: مواد آتش زا، اشیاء برنده و... پرهیز کنید.

 

راهنمای رزرو تور ترکیه

 

در ابتدا لازم است بدانید که آژانس مسافرتی نامی گشت سالهاست به‌عنوان مجری و برگزار‌کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در کل ایران فعالیت می‌کند که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت‌ترین تورهای مسافرتی به اقصی نقاط جهان را به گردشگران خود در پکیج‌های جذاب و متنوعی ارائه دهد. با ارائه خدماتی باکیفیت، عالی و مناسب به مسافران و آژانس‌های همکار، توانسته در این صنعت به نوعی پیشرو باشد و اما شما اگر به دنبال رزرو تور ترکیه هستید، به‌راحتی می‌توانید انواع تورهای ارزان و لحظه آخری را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل‌های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی را خریداری کنید.

سایت نامی گشت برای رفاه حال مسافرینی که می‌خواهند تا به‌صورت اینترنتی تور خود را رزرو یا خریداری کنند، این امکان را بوجود آورده است تا با رزرو هم زمان پرواز+ هتل به سادگی هر چه تمام‌تر، برنامه سفر خود را بچینند. تنها کافیست که در صفحه اصلی سایت زمان سفر و تعداد مسافران را وارد نمایید تا به مراحل بعدی یعنی انتخاب هتل و خدمات پیشنهادی بروید. در ادامه پس از چند ثانیه با بهترین پیشنهادهای آنلاین نامی گشت روبرو شوید و در نهایت شما می‌توانید از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس تور مسافرتی خود را رزرو نمایید.

یادتان باشد که از مزیت‌های ما نسبت به سایر آژانس‌ها این است که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد ترکیه بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای شما آرزومند است.

 

پروازهای ترکیه

 

ایرلاین ‌های داخلی و ایرلاین ‌های خارجی متنوع بسیار زیادی روزانه از ایران به ترکیه و از ترکیه به ایران پرواز دارند و اما ایرلاین ‌های ایرانی که پرواز ترکیه و بلیط ترکیه دارند اعم از: ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی آتا و... هستند. ایرلاین‌های خارجی به این مقصد شامل: ترکیش ایر و هواپیمایی پگاسوس هستند که قیمت بلیط هواپیما ترکیه در هرکدام از این ایرلاین‌هایی که نام بردیم با توجه به نوع کلاس پروازی و خدماتی که به مسافران ارائه می‌‌دهند، متغیر می‌باشد.

 

تور ترکیه از چه شهرهایی انجام می شود؟

 

تور ترکیه بیشتر از شهر تهران روزانه پرواز دارد؛ اما به دلیل استقبال بی‌نظیری که این کشور شده است، شما مسافران عزیز امکان خرید بلیط هواپیما شهرهای ترکیه را از مبدا تمامی شهرهای بزرگ ایران یعنی تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و... وجود دارد.

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 39 امتیاز دهنده به تور ترکیه

سوالات متداول تور ترکیه

بهترین شهر های ترکیه جهت مسافرت عبارتند از : استانبول ، آنتالیا ، مارماریس ، کوش آداسی ، وان 

خیر ، شهروندان ایرانی میتوانند بدون داشتن روادید به کشور ترکیه سفر کنند.

پیشنهاد می شود درصدی بیشتری را دلار و یورو برده و درصدی کمتری را لیر همراه خود داشته باشید.

اگر به دنبال این هستید تا زودتر به مقصد برسید پیشنهاد تور ترکیه هوای می باشد. اما در صورتی که از طول مسیر سفر لذت می برید و زمان سفر برای شما اهمیت ندارد تور ترکیه زمینی گزینه مناسبی برای شما می باشد.

نظرات

1402/06/04

مجید دهواری

سلام یه تور ترکیبی یک هفته ای با قطار از مشهد چند هست و تاریخی در شهریور دارین


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، در حال حاضر تور ترکیه به صورت زمینی با اتوبوس برگزار میشود.

1402/05/29

م علیشاهی

سفربه ترکیه شهرارطغرل

1402/05/29

م علیشاهی

من میخام برم سوگوت مقبره ارطغرل غازی درترکیه


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، کارشناسان تور ترکیه به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

1402/01/19

پریسا صالحی

سلام وقت بخیر من یه تور ترکیه ترکیبی آنتالیا استانبول یا کوش آداسی استانبول میخوام.


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی،در حال حاضر تور ترکیه ترکیبی آنتالیا استانبول برگزار میشود.کارشناسان تور ترکیه به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

1402/01/07

فاطمه اسدی

سلام من می خواستم ببینم اگه برم استانبول گشت به قسمت اروپایی داریم چند ساعت می تونیم اونجاباشیم


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، بله خدمات تور استانبول شامل یک روز گشت شهری رایگان+ ناهار می باشد.

نمایش نظرات بیشتر...