تور کوش آداسی


قیمت تور کوش آداسی

تور کوش آداسی بر اساس هتل

تورهای پیشنهادی

ویدیو گردشگری کوش آداسی

 

یکی از محبوب ترین مقصد های ترکیه برای استراحت کردن و خوش گذراندن، شهر کوش آداسی می باشد. کوش آداسی به خاطر سواحل بی شمار و طبیعت بکری که دارد در بین گردشگران بسیار محبوب و دوست داشتنی می باشد و معمولا در فصل بهار و تابستان، مقصد مسافرتی خیلی از مسافران می شود.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

مارس تا ژوئن

 

بهار

ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار، منجر به آب و هوایی معتدل و دلچسبی می ‌شود. دمای میانگین در این فصل در محدوده 15٫1 تا 25٫9 درجه سانتیگراد است و هرچه که به تابستان نزدیک ‌تر میشویم، هوا گرم ‌تر می ‌شود. فصل بهار دومین زمان شلوغ گردشگری کوش آداسی بشمار میرود و همین موضوع این فصل را زمانی ایده ‌آل برای گشت و گذار با حضور کم گردشگران می ‌کند.

ژوئن تا سپتامبر

 

تابستان

ماه‌ های میانی سال در فصل تابستان، میزبان آب و هوایی معتدل و به‌ صورت دلچسبی گرم هستند و این ماه‌ ها با صفر روز بارش در ماه رو به‌ رو هستند. همچنین ماه‌های ژوئن تا آگوست، فصل داغ گردشگری از نظر حضور گردشگران در کوش آداسی هستند، بنابراین ممکن است با افزایش قیمت در هزینه هتل‌ ها و پروازها مواجه شوید.

سپتامبر تا دسامبر

 

پاییز

دمای میانگین در فصل پاییز در محدوده 17٫8 تا 29٫1 درجه سانتیگراد است که با توجه به میزان رطوبت و وزش باد، به شما احساس دلپذیری القا خواهد کرد. حدودا در هر ماه به‌ صورت میانگین صفر تا 2 روز بارش موثر برف یا باران وجود دارد؛ با توجه به شرایط آب و هوایی، پاییز فصل خلوت گرشگری کوش آداسی است، بنابراین قیمت هتل‌ ها و بلیط‌ های هواپیما کاهش پیدا میکند.

مارس تا ژوئن

 

زمستان

هوا در فصل زمستان با دمای میانگین 13 تا 16٫5 درجه سانتیگراد در کوش آداسی سرد و خشک است. به ‌صورت میانگین 2 تا 4 روز بارش موثر برف و باران در این زمان از سال وجود دارد و نیز فصل زمستان، نیز از فصول خلوت گردشگری کوش آداسی بشمار می رود.

اطلاعات سفر
 
  • تلفن پیش شماره : 90+
  • اختلاف ساعت اختلاف ساعت با تهران : 1:30-
  • واحد پول واحد پول : لیر
  • تماس با اورژانس شماره تماس با اورژانس : 112
  • آتش نشانی شماره تماس با آتش‌نشانی : 110
  • طول پرواز طول پرواز  : حدودا 3:30 ساعت
  • ویزا  ویزا : ندارد
  • زبان رسمی زبان رسمی : ترکی استانبولی
  • پلیس گردشگری پلیس گردشگری : 5274503
  • مذهب مذهب : اکثرا شیعه

 

تور کوش آداسی در سال‌های اخیر در بین گردشگران به‌عنوان بهترین مقصد مدیترانه‌ای با داشتن کشتی‌های کروز تفریحی‌اش به شهرت خاصی رسیده است. در اصل تور کوش آداسی، به دلیل ارزان‌بودن ، وجود جاذبه‌های طبیعی، دارابودن هتل‌های uall، تفریحات هیجان‌انگیز ساحلی توانسته در صدر جدول انتخاب هر گردشگری قرار بگیرد. در سفر با تور ارزان کوش آداسی هر آن چیزی که برای تعطیلاتی خاطره‌انگیز با محوریت دریا، آفتاب و ساحل بخواهید، برای شما مهیاست تا بتوانید از تعطیلات خود بیشترین لذت را ببرید. 

چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟

 

دلیل اصلی اینکه باید سفری گردشگری به کوش آداسی داشته باشید، طبیعت و سواحل این شهر است. کوش آداسی در واقع جذاب‌ترین و زیباترین طبیعت منطقه را در خود جای‌داده است؛ این جزیره شگفت‌انگیز دارای سواحل شنی، آب‌های زلال و شفاف، درختان سرسبز و زیبای مدیترانه‌ای، آب‌و‌هوای معتدل و صخره‌های بلند و مرتفع است که توانسته چشم‌اندازهای بسیار دیدنی را برای گردشگران به وجود آورد.
البته این شهر ترکیه‌ای تنها به دلیل سواحل و تفریحات آبی هیجان‌انگیزش معروف نشده است، بلکه تاریخ و جاذبه‌های طبیعی بسیار باارزشی را نیز دارد؛ ازجمله بهترین و معروف‌ترین جاذبه‌های کوش آداسی می‌توان به: جزیره کبوتر (گووَرجین آدا)، منطقه بندری، كادينلار دنيزى، پریه ۹، میلتوس، دیدیما، کرازلی و شبه‌جزیره دیلک اشاره نمود.

چرا باید به کوش آداسی سفر کنید؟

نقشه گردشگری کوش آداسی

 

نقشه گردشگری کوش آداسی

مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به کوش آداسی + ویزای کوش آداسی

 

برای سفر به شهرهای توریستی ترکیه، شما نیاز به دریافت ویزا گردشگری ندارید. در خصوص مدارک لازم برای سفر به کوش آداسی باید بدانید که شما فقط نیاز به پاسپورت دارید . گذرنامه شما باید حداقل بالای ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
مسافران عزیز با این پاسپورت می‌توانید به مدت ۹۰ روز در شهرهای ترکیه اقامت داشته باشید. نکته ضروری این است که باید مهر ورود به ترکیه در پاسپورت شما ثبت شود و همچنین برای خروج از  این کشور هم باید مهر خروج در گذرنامه شما درج بشود. همچنین، فیش پرداختی عوارض خروج از کشور نیز باید همراهتان باشد.

آیا شرایط استفاده از تور ارزان و لحظه آخری کوش آداسی را دارید؟

قیمت تور کوش آداسی، هزینه سفر به کوش آداسی چقدر است؟

 

در ابتدا مهم است بدانید که قیمت تور هوایی و زمینی کوش آداسی کلی با هم تفاوت دارند؛ ولی در کل قیمت تور مسافرتی کوش آداسی بر اساس عوامل مهمی همچون قیمت بلیت هواپیمای پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) به مقصد این شهر بندری و قیمت هتل رزرو شده در آن کاملاً متفاوت و متغیر ارائه می‌شود.
علاوه بر این ۲ فاکتور مهم و اساسی که تأثیر چشمگیری در نرخ تور کوش آداسی در برخواهد داشت، تعداد روزهای اقامت شما در کنار فصلی که به کوش آداسی سفر می‌کنید (های سیزن - لو سیزن) و... همگی می‌توانند قیمت تور شما مسافران را با تغییراتی اساسی روبرو کند.
خوشبختانه مجموعه مسافرتی نامی گشت سعی کرده است با ارائه تور لحظه آخری و ارزان‌قیمت کوش آداسی، شرایط را به‌گونه‌ای برای شما مسافران فراهم سازد تا بتوانید با کمترین هزینه برای تور مسافرتی، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

آفر تور کوش آداسی یا تور ارزان کوش آداسی

آیا سفر با آفر تور کوش آداسی انتخاب درستی است یا خیر؟ در واقع این سؤال اغلب مسافران است؛ ولی ما سعی کرده‌ایم به شما گردشگران عزیز پاسخی تخصصی بدهیم؛ قیمت تور ارزان کوش آداسی، موضوعی است که بیشتر آژانس‌های هواپیمایی و سایت‌های معتبر آن را به عموم مردم ارائه می‌دهند. 
درباره خرید تور ارزان کوش آداسی نمی‌توان به‌صراحت گفت که انتخابی درست است یا خیر! اگر اهل برنامه‌ریزی دقیق در زمان مشخصی هستید و باید با مدیریت سفر کنید، آفر ویژه تور کوش آداسی مناسب شما نیست! اما اگر اهل ماجراجویی و ریسک هستید می‌توانید با تورهای ارزان کوش آداسی سفری خاطره‌انگیز و به صرفه‌ای را با ما تجربه کنید.
در کل تورهای ارزان کوش آداسی زمانی اتفاق می‌افتد که یا پروازها به حدنصاب نرسیده‌اند و یا هتل‌های مقصد خالی از گردشگر مانده باشد، بدین صورت آژانس‌ها برای اینکه متحمل ضرر مالی نشوند، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را به مسافرین عرضه می‌کنند.

ارزان ترین زمان سفر به کوش آداسی

آیا شرایط استفاده از تور ارزان و لحظه آخری کوش آداسی را دارید؟

 

منظور از تور ارزان کوش آداسی یا لحظه آخری چیست؟ به این معناست که صندلی‌های هواپیما یا اتاق‌های رزرو شده این مقصد تا لحظه آخر پر نشده باشد؛ در همین زمان آژانس‌های مسافرتی تصمیم می‌گیرند تورهای خود را به پایین‌ترین نرخ ممکن بفروشند تا متحمل ضرر نشوند.
به همین دلیل قیمت تورهای دقیقه نودی کوش آداسی، بسیار مناسب است و شما فرصت عالی برای سفر با قیمت ارزان‌تری خواهید داشت؛ تنها مشکل اینجاست که شما همین امروز و فردا باید چمدان به دست راهی سفر شوید؛ اما این را هم بدانید که همه تورهای لحظه آخری کوش آداسی ارزان نیستند.
توجه داشته باشید که در ایام پرترافیک و شلوغ سال، مثل تعطیلات نوروز و تابستان تقریباً تور کوش آداسی ارزان‌قیمتی وجود ندارد؛ برای این بازه زمانی‌ها باید از چندین ماه قبل تور خود را رزرو کنید. در ضمن اگر موضوع مالی برایتان الویت است، پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفرتان را به ماه‌های خلوت‌تر کوش آداسی مثل پاییز یا زمستان موکول کنید تا بتوانید تور لحظه آخری کوش آداسی را حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر رزرو کنید. 
مهم: بهترین زمان برای خرید تورهای لحظه آخری ارزان کوش آداسی بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت است.

ارزان‌ترین تور کوش آداسی را چه زمانی بخریم؟

 

فصل‌های پاییز و زمستان، مناسب‌ترین فصل‌های سال جهت تهیه ارزان‌ترین تور کوش آداسی به شمار می‌روند؛ اما در این بازه زمانی از تفریحات آبی و مهیج در این شهر خبری نیست.

تور هوایی کوش آداسی

 

انواع تور کوش آداسی

 

مبدأ تورهای کوش آداسی به صورت پیش فرض، از تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور وجود دارد. شاید تصور می ‌کنید، همانند تمامی شهرهای بزرگ، وقتی می خواهید به کوش آداسی سفر کنید، باید بلیت یک پرواز مستقیم از تهران به کوش آداسی را تهیه ‌کنید؛ اما این را بدانید که در حقیقت چیزی به نام فرودگاه کوش آداسی وجود ندارد و شما نیز نمی ‌توانید خود را مستقیما به کوش آداسی برسانید؛ابتدا باید پروازتان را از شهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... به مقصد ازمیر بگیرید و از آنجا با استفاده از ترانسفر فرودگاهی که در تور مسافرتی شما ارائه شده به روش های مختلفی به شهر کوش آداسی بروید.

انواع تور کوش آداسی

تور هوایی کوش آداسی، راحت‌ترین گزینه!

بی‌شک تور کوش آداسی با هواپیما یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش سفر به این شهر ساحلی در ترکیه است. پیشنهاد نامی گشت به شما این است که اگر با تور مسافرتی کوش آداسی سفر می‌کنید، حتما حین رزرو تور موردنظرتان، ترانسفر از فرودگاه ازمیر تا هتل را در کوش آداسی به مشاوران نامی گشت درخواست بدهید تا دیگر نگران هیچ‌چیزی نباشید؛ چون به‌محض خروج شما از هواپیما راننده‌های ترانسفرها با نشان آژانسی که از آن اقدام به خرید تور کوشی آداسی کرده‌اید، منتظر شما هستند تا شما را به سمت هتل موردنظرتان هدایت کنند.

پروازهای کوش آداسی با چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آتا، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی قشم ایر به کوش آداسی پرواز دارند:

  • هواپیمایی ایران ایر (Iran Air):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی ایران ایر ← ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (بدون انتظار) ← با ترنسفر ← ۱ ساعت ← کوش آداسی (۷ شب اقامت)

  • هواپیمایی ایران ایرتور (Iran Airtour):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی ایران ایرتور ← ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (بدون انتظار) ← با ترنسفر ← ۱ ساعت ← کوش آداسی (۷ شب اقامت)

  • هواپیمایی آتا (ATA Airlines):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی آتا ← ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (بدون انتظار) ← با ترنسفر ← ۴۵ دقیقه ← کوش آداسی (۷ شب اقامت)

  • هواپیمایی کاسپین (Caspian Airlines):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی کاسپین ← ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (بدون انتظار) ← با ترنسفر ← ۴۵ دقیقه ← کوش آداسی (۷ شب اقامت)

  • هواپیمایی قشم ایر (Qeshm Air):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی قشم ایر ← ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (بدون انتظار) ← با ترنسفر ← ۱ ساعت ← کوش آداسی (۷ شب اقامت)

قیمت تور هوایی کوش آداسی

لیست قیمت تور هوایی کوش آداسی بسیار متفاوت ارائه می‌شود و شما با خرید تور کوش آداسی با هواپیما از مجموعه نامی گشت می‌توانید باتوجه‌به خواسته و نیاز و همچنین بودجه موردنظرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. به‌طورکلی، قیمت تور هوایی شما به انتخاب ایرلاین (داخلی - خارجی) و نوع هتل ۴، ۳ یا ۵ ستاره و خدمات و امکانات تور مسافرتی شما بستگی دارد که این قیمت‌ها می‌تواند متغیر باشد.

اصلاً کوش آداسی فرودگاه دارد؟

در اصل باید بدانید که کوش آداسی فرودگاه ندارد! نزدیک‌ترین فرودگاه به کوش آداسی که پرواز مسافران این مقصد به آن می‌نشیند، فرودگاه بین‌المللی عدنان ازمیر است که بعد از آن با ترانسفر زمینی حدوداً ۱ ساعت بعد به کوش آداسی خواهید رسید. ضمناً ایرلاین‌هایی همچون ماهان، ایران ایر، آتا پروازهایی هستند که برای تور کوش آداسی چارتر شده‌اند. 
همچنین، اگر با تور کوش آداسی هوایی قصد سفر به این شهر ساحلی را دارید می‌توانید در حین رزرو تور موردنظرتان، درخواست ترانسفر از فرودگاه ازمیر تا هتلتان را در کوش آداسی به مشاوران سفر نامی گشت بدهید تا دیگر نگران هیچ‌چیزی نباشید.

مدت تور کوش آداسی با پرواز

واقعیت این است که پروازهایی که به کوش آداسی حرکت می‌کنند، رفت‌وبرگشت آن‌ها هفت ‌روزه است، برای مثال پروازهایی که شنبه به کوش‌آداسی می‌روند، درست شنبه هفته بعد بازمی‌گردند. یادتان باشد که این قانون هم برای پروازهای ایرانی، هم پروازهای خارجی چارتر شده، یکسان است؛ بنابراین تورهای کوش آداسی بازه زمانی اقامتی ۶ یا ۷ روزه دارند؛ اما اگر شما مسافران ترجیح می‌دهید مدت اقامتتان کمتر یا بیشتر شود، باید پروازهای ترک سیستمی را رزرو کنید که در این صورت نرخ تور کوش آداسی با پرواز خارجی بالاتر خواهد شد.
پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعداد روزهای اقامت، با مشاوران نامی گشت تماس بگیرید و برای اطلاع از مدت‌زمان و قیمت بلیت هواپیما یا رزرو تور موردنظرتان به کوش آداسی، با آن‌ها در ارتباط باشید.

پروازهای کوش آداسی

تور زمینی کوش آداسی، سفری طولانی؛ اما ارزان قیمت!

شاید سؤال بیشتر شما مسافران این باشد که آیا تور کوش آداسی زمینی نیز برگزار می‌شود؟ بله؛ معمولا تورهای زمینی برای مسیر کوش آداسی در طول سال خیلی کم برگزار می‌شوند و بیشتر در تعطیلات تابستانی، نوروز و فصول پر گردشگر ارائه می‌شوند؛ یعنی درست بازه‌زمانی‌هایی که حجم درخواست مسافران زیاد می‌شود.
در این بازه زمانی از سال آژانس‌های مسافرتی، تورهای زمینی کوش آداسی را برگزار می‌کنند که متقاضیان زیادی هم دارند. اگر شما طرفدار تورهای متفاوت بدین شکل مهیج و گروهی هستید و مسافت و طول مسیر چندان اذیتتان نمی‌کند، می‌توانید قیمت تور زمینی کوش آداسی را کاهش دهید و سفری ارزان و به‌صرفه‌ای را تجربه کنید.
برای تور زمینی کوش آداسی شما می‌بایستی مبدأ را از شهرهایی همچون ارومیه و یا مرز بازرگان به سمت شهر وان ترکیه انتخاب نمایید که به‌صورت زمینی به وان بروید و ازآنجا هم به شهر ازمیر راهی شوید، چون شهر کوش آداسی فرودگاه ندارد.

تور لوکس کوش آداسی: سفری باکیفیت؛ اما گران!

در اصل تور لوکس کوش آداسی به توری گفته می‌شود که دارای خدمات و امکانات ویژه‌ای هستند؛ در واقع تورهای لوکس درواقع گران‌ترین، کمیاب‌ترین و باکیفیت‌ترین تورها را شامل می‌شود. یادتان باشد که تجربه تفریحات لوکس و خاص در تور کوش آداسی متفاوت است؛ به طور مثال تفریحاتی همچون آفرود، رفتینگ و تفریحات آبی مهیج در این مقصد تعریف دیگری دارد.
شاید با خودتان بگویید که از تور لوکس کوش آداسی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟ در واقع مسافران در سفرهای لاکچری انتظار بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای تجربه سفری متفاوت و مهم‌تر حس آرامش و راحتی بیشتری را دارند. یادتان باشد موضوعی که در این تورهای مسافرتی موردتوجه است، رزرو لوکس‌ترین ایرلاین‌های هواپیمایی کوش آداسی با بهترین صندلی‌ها همچون فرست کلاس و بیزینس کلاس است که جزو گران‌ترین صندلی‌های پرواز شناخته می‌شوند.
در تور لوکس کوش آداسی شما خدماتی بی‌نظیری همچون: وعده‌های کامل غذایی (صبحانه، ناهار و شام)، اقامت در هتل‌های UALL، ترانسفر اختصاصی با ماشین‌های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری با راهنمای فارسی‌زبان را دریافت خواهید کرد.

تور کوش آداسی قسطی: تجربه سفری لوکس؛ اما هوشمندانه!

احتمالاً بخواهید یک سفر خاطره‌انگیز لوکس با خدمات متفاوت و خاص در هتل‌های یوآل کوش آداسی را تجربه کنید، به طور معمول قیمت تور کوش آداسی با این شرایط گران می‌شود و ممکن است بودجه کافی نداشته باشید. پیشنهاد نامی گشت این است به‌جای خرید تورهای ارزان و بی‌کیفیت، تور اقساطی کوش آداسی را با میزان خدماتی که دوست دارید، رزرو کنید. 
خوشبختانه تور قسطی کوش آداسی این امکان را به شما می‌دهد که نیمی از نرخ تور را بعد از سفرتان، طی چندین قسط، تسویه کنید؛ بنابراین با این روش پرداخت، می‌توانید یک سفر به‌یاد‌ماندنی به جزیره کوش آداسی را تجربه کنید.

تور کوش آداسی از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

 

مبدأ تمام تورهای کوش آداسی از تهران است؛ البته این امکان وجود دارد که مبدأ سفرتان را از سایر شهرهای کشور تغییر دهید. شاید فکر کنید که مثل همه شهرهای بزرگ، برای سفر به کوش آداسی، تنها باید بلیت هواپیمای کوش آداسی به‌صورت مستقیم از تهران را رزرو کنید و سفرتان را آغاز کنید.
اول از همه بدانید که شهر کوش آداسی فرودگاه بین‌المللی ندارد! متاسفانه مسافران نمی‌توانند پرواز مستقیمی به کوش آداسی داشته باشند! به این صورت که ابتدا باید پروازتان را از شهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... به مقصد شهر ازمیر بگیرید و از آنجا با استفاده از ترانسفر فرودگاهی که در تور مسافرتی شما ارائه ‌شده است به روش‌های مختلفی به شهر کوش آداسی بروید.

پکیج تور کوش آداسی از تهران

خوشبختانه در انتخاب تورهای کوش آداسی کاملاً آزاد هستید؛ به این صورت که پکیج‌ تور کوش‌آداسی از تهران را می‌توانید بر طبق سلیقه و بودجه مدنظرتان بچینید. در ادامه قصد داریم بهترین و پرطرفدارترین پکیج‌های تورهای کوش آداسی که آژانس نامی گشت برگزار می‌کند را معرفی کنیم:

  • تور ۶ شب کوش آداسی: در این تور ترانسفر فرودگاهی + بلیط رفت‌وبرگشت با پرواز قشم ایر + بیمه مسافرتی + ۶ شب اقامت در هتل + تور لیدر فارسی‌زبان را خواهید داشت.
  • تور ۷ شب کوش آداسی: در این تور ترانسفر فرودگاهی + بلیط رفت‌وبرگشت با پرواز ایران ایر + بیمه مسافرتی + ۷ شب اقامت در هتل + تور لیدر فارسی‌زبان را خواهید داشت.

حمل و نقل عمومی کوش آداسی

جاذبه های دیدنی کوش آداسی

 

بیشتر مسافران علاوه بر اینکه به فکر استراحت و ریلکس کردن در جزیره ساحلی کوش آداسی هستند، دیدن جاذبه‌های گردشگری آن نیز برایشان خالی ‌از لطف نیست. همچنین، اغلب گردشگران در این‌گونه شهرهای ساحلی ترکیه، دوست دارند در کنار سواحل خوشگذرانی کنند؛ اما عده‌ای نیز در کنار این هدف، به دنبال کشف اماکن باستانی یا جاذبه‌های دیدنی کوش آداسی هستند. 

در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی کوش آداسی بپردازیم:

  • خرابه‌های باستانی افسوس (Ephesus)
  • قلعه کوش آداسی (Kusadasi Castle)
  • کادیکالسی آنایا اکسکویشنز (Kadikalesi Anaia Excavations)
  • غار زئوس (Cave Zeus)
  • مجسمه دست صلح (Hand of Peace Sculpture)
  • حمام ترکی اوتومان (Ottoman Turkish Bath)
  • مجسمه پوزئیدون (Statue of Poseidon)
  • جزیره کبوتر (Pigeon island Kusadasi)
  • ساحل لیدیز بیچ (Ladys beach)
  • پارک آدالند (Adaland)
  • آکوا فانتزی (Aquafantasy)
  • لانگ بیچ آکواریزورت (Longbeach Aquaresort)

جاهای دیدنی کوش آداسی

بهترین هتل‌های کوش آداسی ترکیه کدام‌اند؟ 

 

در این بخش از راهنمای خرید تور کوش آداسی، قصد داریم انواع هتل‌های مدرن با خدمات بسیار عالی این شهر را به شما معرفی کنیم که بی‌شک هریک از آنها تجربه‌ای به‌یادماندنی را از سفر، برای شما رقم می‌زنند:

بهترین هتل‌های ۵ ستاره و یو‌آل کوش آداسی

از مهم‌ترین هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل آکوا فانتسی |  Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa
  • هتل پاین بی هالیدی ریزورت | Pine Bay Holiday Resort
  • هتل سون سی سی لایت الیت | Seven Seas Sealight Elite
  • هتل سانیز افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا | Sunis Efes Royal Palace Resort & Spa
  • هتل پالم وینگس افسوس | Palm Wings Ephesus Beach Resort 
  • هتل اینفینیتی بای یلکن | Infinity By Yelken
  • هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی | Labranda Ephesus Princess Kusadasi
  • هتل اتیوم سی لایت بیچ ریزورت | Otium Sealight Beach Resort

هتل‌های ارزان و ۳ ستاره کوش آداسی

از مهم‌ترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • هتل سورتل |   Surtel Hotel
  • هتل آسنا |   Asena Kusadasi Hotel   
  • هتل اولیویا |   Olivia Hotel
  • هتل وست آدا این |   West Ada Inn Hotel
  • هتل سنتور |   Santur Hotel
  • آتلانتیک هالیدی کلاب |  Atlantique Holiday Club Kusadasi   
  • هتل آلتین ‌ساری |  Altin Saray Hotel

بهترین هتل‌های کوش آداسی برای کودکان

از مهم‌ترین هتل‌های کوش آداسی برای کودکان می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل کورومار افسوس بیچ اند اسپا ریزورت |  Korumar Ephesus Beach & Spa Resort
  • هتل آداکوله |   Alkoclar Adakule Otel
  • هتل آکوا فانتزی |   Aqua Fantasy Aquapark Hotel & SPA
  • هتل پین بای هالیدی ریزورت | Pine Bay Holiday
  • هتل آرورا کوش آداسی | Arora hotel 

هتل های کوش آداسی

هتل‌های کوش آداسی دارای پارک آبی

از مهم‌ترین هتل‌های کوش آداسی که دارای پارک آبی هستند، می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • هتل آکوا فانتزی؛ آب‌بازی به سبک والت‌دیزنی
  • هتل ۳۰ آل ۳۰ گلف‌اند اسپا کوش آداسی
  • هتل رامادا؛ تجربه اقامتی لوکس و تفریحاتی عالی
  • هتل پالم وینگز؛ بال‌های کوش آداسی
  • پارک آبی آدالند؛ پرطرفدارترین پارک آبی شهر
  • پارک آبی موضوعی تورتوگو؛ تفریح به سبک دیزنی‌لند

هزینه اقامت در کوش آداسی

در ادامه قصد داریم به هزینه اقامت در هتل‌های کوش آداسی بپردازیم:

  • هزینه ۱ شب اقامت در هتل‌های ۵ ستاره: بین ۳۵۰ تا ۸۵۰ لیر 
  • هزینه ۱ شب اقامت در هتل‌های ۴ ستاره: بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ لیر
  • هزینه ۱ شب اقامت در هتل‌های ۳ ستاره: بین ۱۱۵ تا ۳۰۰ لیر
  • هزینه ۱ شب اقامت در هتل‌های ۲ ستاره: بین ۱۵۰ تا ۲۷۰ لیر
  • هزینه ۱ شب اقامت در هتل‌های ۱ ستاره: بین ۱۰۰ تا ۱۱۵ لیر 
  • هزینه ۱ شب اقامت در هاستل‌ها: حدود ۴۰ تا ۶۰ لیر

نکات مهم پیش از سفر به کوش آداسی

 
پیش از سفر به کوش آداسی، لازم است که به نکات زیر توجه کنید تا تجربه سفرتان لذت بخش گردد:
  • چک‌کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه‌های سفر به کوش آداسی
  • بررسی وضعیت آب‌وهوا
  • همراه‌ داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج‌کردن در کوش آداسی (لیر یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه‌داشتن نسخه پزشک
  • همراه ‌داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه‌داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

مزایا، خدمات و آفر خرید تور کوش آداسی نامی گشت

 

مجموعه مسافرتی نامی گشت همواره سعی دارد، مناسب‌ترین تورهای چارتری و لحظه آخری کوش آداسی را به گردشگران ارائه دهد. این اطمینان را به شما می‌دهیم که ارزان‌ترین و متنوع‌ترین قیمت تور کوش آداسی را در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بهترین تور کوش آداسی را انتخاب کنید. با خرید تور کوش آداسی از نامی گشت مزایای زیر را در سفر به این کشور دریافت می‌کنید:

  • بهترین قیمت رزرو تور کوش آداسی + انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  • ارائه بیمه مسافرتی به مسافران
  • دارای ترانسفر شهری و فرودگاهی
  • گشت شهری رایگان روی تور کوش آداسی
  • دارای لیدرهای فارسی زبان و مجرب
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان
  • مشاوره رایگان از تیم موفق و باتجربه نامی گشت

مشاوره، خرید یا رزرو تور کوش آداسی از نامی گشت

 

گردشگران می‌توانند در وب‌سایت نامی گشت، به‌راحتی و در چند دقیقه تور کوش آداسی خود را از بین متنوع‌ترین این تورها انتخاب کنند. همچنین، امکان بررسی و مقایسه هتل‌های کوش آداسی و خدمات آن‌ها و انتخاب بهترین قیمت تور کوش آداسی برای شما مسافران فراهم شده است. سپس بعد از اطمینان از انتخاب تور ارزان کوش آداسی موردنظرتان، می‌توانید با کارشناسان نامی گشت با شماره‌تلفن ۴۹۳۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید و تور خود را سفارش دهید.
به‌این‌ترتیب، به‌راحتی در کمترین زمان رزرو هتل و بلیط خود را برای سفر به کوش آداسی ترکیه انجام داده‌اید. همچنین، می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ساعته آنلاین نامی گشت، از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش رزرو تور ارزان در کوش آداسی مطلع شوید و ارزان‌ترین تور کوش آداسی را تهیه کنید. 

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 83 امتیاز دهنده به تور کوش آداسی

سوالات متداول تور کوش آداسی

کوش آداسی جزو شهرهای ساحلی ترکیه است که بیشتر مسافران برای تفریحات مهیج آبی به این شهر سفر می‌کنند. برای همین بهترین زمان سفر به این شهر ماه‌های گرم (فصل تابستان) است.

قیمت تور کوش‌آداسی به عواملی همچون: مدت سفر، زمان سفر، کیفیت هتل، خدمات تور و... بستگی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم مقداری از بودجه سفرتان با واحد پول رایج آن کشور و بخش بیشترش را دلار یا یورو به همراه ببرید. واحد پول ترکیه لیر است.

برای سفر با تور کوش آداسی داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از زمان خروج لازم است.

  • بازار بزرگ کوش آداسی
  • مرکز خرید سوکه در کوش آداسی
  • مرکز خرید اسکا نووا در کوش آداسی
  • مرکز خرید اِی‌وی‌ام در کوش آداسی

نظرات

1402/05/15

رویا باقرزاده

سلام ممنون از اطلاعات خوب و جامع تان ، انشاالله بزودی اولین تجربه مسافرت با تورهای شما را داشته باشم .

1402/05/10

مرادی

سلام وقتتون بخیر باشه. برای بازه 8 ام تا 17ام شهریور برنامع تور کوش اداسی دارید؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، قیمت های تور کوش آداسی برای شهریور ماه هنوز مشخص نشده است.لطفا از اواخر مرداد اقدام به رزرو کنید.

1402/04/25

طالبی

ممنون از توضیحات خوب شما.لطفا تور لحظه اخر یوال ترکیبی ازمیر و کوشاداسی رو اطلاع بدید.سپاس


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، کارشناسان تور کوش آداسی ازمیر به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

1402/04/20

زهرا نوری

بسیار ممنونم از توضیحات عااالی که داده بودید، بسیار موثر بود

1402/01/10

محمد

سلام قیمت هتل ۵ ستاره ای که پارک ابی داشته باشه چنده؟؟؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی،کارشناسان تور کوش آداسی به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

1402/01/08

زهرا

سلام لطفا هتل ۵ستاره که با خانواده بریم کوش اداسی چی خوبه لطفا معرفی کنید هتل های ۵ ستاره اطاق ۳تخته دارن ما ۳نفر بزرگسال هستیم برای ۱۸ فروردین میخواهم


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، هتل های Pine Bay Resort Kusadasi,Aqua Fantasy Aquapark و Korumar Ephesus Beach جزو بهترین هتل های پنج ستاره تور کوش آداسی می باشند.کارشناسان تور کوش آداسی به زودی برای توضیحات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

1401/09/30

هوراد

سلام وقت بخیر هتل هایی که پارک ابی در تور کوش آداسی رو دارند معرفی میکنین؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، هتل های دارای پارک آبی در تور کوش آداسی شامل هتل آکوا فانتزی ، آب بازی به سبک والت دیزنی ،هتل سی ال سی گلف اند اسپا کوش آداسی ،هتل پالم وینگز ،پارک آبی آدالند می باشد.

1401/09/03

مهتاب صدفی

در تور کوش آداسی شرکت کنم به تور نرسم چیکار باید بکنم


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، در این صورت میتوانید با تهیه بلیط، در هتلی که از قبل رزرو کرده اید به تور کوش آداسی ملحق شوید.

1401/08/21

محمود

سلام تور کوش آداسی برای دی ماه هم همین قیمته؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، خیر قیمت های تور کوش آداسی هر روز به روز رسانی می شود.

1401/07/25

elmira

سلام خسته نباشین تور کوش آداسی زمینی هم دارین؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، خیر تور کوش آداسی زمینی برگزار نمی شود.

نمایش نظرات بیشتر...