تور بالی


قیمت تور بالی

تورهای پیشنهادی

ویدیو گردشگری بالی

بدون اغراق بالی یکی از زیباترین، سبزترین و آرام ترین نقاط روی کره‌ زمین بوده که لقب سرزمین یا جزیره‌ خدایان را می ‌توان بهترین توصیف برای این جزیره‌ دانست. بالی یک شهر نیست بلکه یک استان میباشد که مرکز آن شهر دنپاسار است و عمده مردم بالی را هندوها تشکیل می دهند و برخلاف عمده تصور عموم مردم که فکر می‌ کنند بالی یک جزیره است، بالی از 3 جزیره تشکیل شده است که بزرگترین جزیره‌ استان بالی، جزیره بالی نام دارد و بیشتر گردشگران مکان اقامت خود را در اندونزی در همین جزیره رزرو می‌ کنند و اصطلاحا با تور بالی راهی این مقصد پرطرفدار و جذاب می شوند.

بهترین زمان سفر به بالی

مارس تا ژوئن

 

بهار

فصل بهار در بالی با خنک شدن هوا شروع می شود و از بارش باران‌ های زمستانی و رطوبت هوا کاسته میشود. بهار در اصل یکی از فصل‌ های پر گردشگر در بالی بشمار می رود، چرا که با آب هوایی بسیار مطبوع امکان استفاده از سواحل را برای گردشگران امکان پذیر می کند و توجه داشته باشید که نرخ تور بالی در این فصل افزایش خواهد داشت.

ژوئن تا سپتامبر

 

تابستان

فصل تابستان نیز مثل بهار از فصل‌ های پر مسافر و شلوغ بالی محسوب می شود. چرا که خبری از بارش باران‌ های پاییزی و زمستانی نبوده و رطوبت هوا به کمترین میزان خود رسیده است. تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از تفریحات آبی در بالی بشمار می رود و نیز نرخ تورهای بالی در این فصل گران‌ تر از سایر فصل ‌ها می باشد.

سپتامبر تا دسامبر

 

پاییز

فصل پاییز در بالی با بارش باران همراه می شود و به دلیل موقعیت جغرافیایی بالی، هوا خیلی سرد نخواهد شد، اما رطوبت هوا افزایش پیدا می ‌کند. بارش باران و افزایش رطوبت استفاده از تفریحات ساحلی و آبی را برای گردشگران تور بالی تقریبا غیر ممکن خواهد کرد و نیز نرخ تورهای بالی در فصل پاییز کاهش پیدا می‌ کند.

مارس تا ژوئن

 

زمستان

در فصل زمستان در بالی از بارش برف خبری نیست و هوا خیلی رو به سرما نمی رود. اما این فصل با بارش باران ‌های شدید و افزایش رطوبت هوا همراه می شود و به همین دلیل از تعداد گردشگران نیز کاسته شده و نیز نرخ تورهای بالی در این فصل در پایین ‌ترین حالت خود قرار دارد.

اطلاعات سفر
 
  • تلفن پیش شماره : 62+
  • اختلاف ساعت اختلاف ساعت با ایران : 4:30+
  • واحد پول واحد پول : روپیه
  • تماس با اورژانس شماره تماس با اورژانس : 118
  • آتش نشانی شماره تماس با آتش‌نشانی : 113
  • طول پرواز طول پرواز  : حدودا 10 ساعت
  • ویزا  ویزا : دارد
  • زبان رسمی زبان رسمی : اندونزیایی
  • پلیس گردشگری شماره تماس با پلیس : 110
  • مذهب مذهب : هندو

درباره تور بالی

 

برای سفر به بالی، جزیره خدایان، جزیره ای کوچک در جنوب کشور اندونزی، رزرو تور بالی منطقی به نظر می‌رسد. بالی، جزیره‌ای خیره‌کننده در اندونزی، با طبیعت بکر و حیرت‌انگیزش در دنیا معروف است. این یاقوت سبز در اقیانوس هند و آرام قرار دارد و با سواحل طلایی کوتا و ساحل سمینیاک، جنگل‌های متراکم و آبشارهای زیبایش، هر گردشگری را به وجد می‌آورد. جزیره بالی با ترکیب منحصربه‌فردی از جاذبه‌های طبیعی و معماری زیبا، پارک‌های ملی و حفاظت شده  پارک ملی وست بالیبه و تفریحات آبی و ورزش‌های آبی  اسنورکلینگ، غواصی، سرفینگ و قایقرانی یک معجزه زمینی برای گردشگران تبدیل شده است. 
متنوع‌ترین پکیج‌های مسافرتی این مقصد را بالای این صفحه برای گردشگران فراهم کرده‌ایم. این پکیج‌ها شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل‌های لوکس با امکانات ویژه، ترانسفرهای رفت‌وبرگشت به فرودگاه، و سایر خدمات اضافی می‌شوند. با خرید تور مسافرتی بالی در قالب‌های مختلف مانند تور ارزان بالی، تور لوکس بالی، تور بالی تابستان و تور بالی نوروز ۱۴۰۳ از آژانس گردشگری نامی‌ گشت، شما این فرصت را خواهید داشت که از زیبایی‌های شگفت‌انگیز این جزیره نهایت لذت را ببرید و تجربیات خاطره‌انگیزی از معابد تاناه لوت و معبد اولواتو، مراکز خرید مدرن و بازارهای محلی کسب نمایید.پیشنهاد می‌شود قبل از خرید بهترین قیمت تور بالی، این مطلب را به‌دقت مطالعه کنید تا با جزئیات بیشتری در مورد رزرو تور بالی و انتخاب از بین انواع پکیج‌ها آشنا شوید.

 

تور بالی

نقشه گردشگری بالی

 

نقشه گردشگری بالی

چرا به بالی سفر کنیم؟

 

اندونزی بیش از ۱۷ هزار جزیره دارد که یکی از زیباترین آنها جزیره بالی است. این جزیره  در حد یک کشور پهناور، جاذبه گردشگری و تفریحی را در خود جای ‌داده است. از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود این شهر به‌عنوان اولویت مقصد گردشگری انتخاب شود عبارت‌اند از:

  • طبیعت بکر و آرامش‌بخش: بالی دارای طبیعتی فوق‌العاده زیبا و متنوع است. این جزیره دارای سواحل ماسه‌ای سفید و زیبا، جنگل‌های استوایی پر از زیبایی و حیات و آبشارهای طبیعی است که آرامش را به شما هدیه می‌دهد.
  • جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی: بالی دارای یک فرهنگ غنی و تاریخی است. سالانه جشنواره‌های سنتی مختلفی در این جزیره برگزار می‌شوند؛ در سفر به آن بافرهنگ این منطقه آشنا می‌شوید و از رقص و موسیقی آن‌ها لذت می‌برید. ساکنین جزیره مذاهب مختلفی دارند؛ اما اکثریت آنها هندو هستند و هر روز برای نیایش به معبد می‌روند. بازدید از معابد بالی یکی از جذابیت‌های این سفر است.
  • غذاهای لذیذ: آشپزی در بالی بسیار متنوع است. شما می‌توانید غذاهای محلی فراوانی را تجربه کنید؛ از جمله: ناسی آیام، ناسی کامپور، ساته‌ها (گوشت‌های مزه‌دار کبابی)، ببک، تاهو و تمپه و بسیاری غذاهای لذیذ دیگر که تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود.
  • مردم مهمان‌نواز: مردم بالی بسیار مهمان‌نواز هستند، دوستانه رفتار می‌کنند و از شما با گرمی و صمیمیت استقبال خواهند کرد.
  • فعالیت‌های تفریحی: بالی دارای فعالیت‌های تفریحی زیادی است، از جمله آن‌ها می‌توان به موج‌سواری، استراحت در زیر چترهای رنگارنگ سواحل کوتا، ساختن قلعه‌های شنی، تماشای غروب زیبا و خیره‌کننده، وقت گذراندن در کلاب‌های ساحلی شبانه، غارنوردی و صعود به کوه‌های زیبای جزیره و... اشاره کرد.
  • بازارها و مراکز خرید: شما می‌توانید در بازارها و فروشگاه‌های محلی از هنر و صنایع‌دستی بومی مردمان بالی بهره‌مند شوید و سوغاتی‌های زیبایی برای خانه خود یا عزیزانتان تهیه کنید.

به دلیل این همه جذابیت و شگفتی و کلی دلایل دیگر، بالی یک مقصد فوق‌العاده برای سفر و تجربه است؛ اگر به دنبال مکانی با ترکیبی از طبیعت، فرهنگ، آرامش و تفریح هستید، با سفر به بالی لحظاتی ناب را تجربه کنید.

قیمت تور بالی

مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به بالی + ویزای بالی

 

شما برای سفر به بالی در اندونزی به ویزای توریستی نیاز دارید. گردشگران ایرانی می‌توانند با دریافت این ویزا برای یک ماه در بالی اقامت داشته باشند. یادتان باشد این روزها، ویزای بالی برای مسافران ایرانی به‌صورت الکترونیکی (E-visa) صادر خواهد شد. برای دریافت این ویزا توریستی مسافران تنها می‌توانند از طریق یک آژانس هواپیمایی معتبر اقدام نمایند!

آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان در اصل نقش اسپانسر شما را خواهد داشت و کشور اندونزی به اعتبار این شرکت گردشگری، ویزا را برای شما صادر می‌کند. در ضمن ویزای بالی اندونزی به‌صورت گروهی و انفرادی صادر می‌شود.

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای بالی

برای دریافت ویزای بالی مدارک زیر موردنیاز شما مسافران است:

  • اصل پاسپورت با ۷ ماه اعتبار
  • ۲ قطعه عکس ۳ * ۴

شرایط دریافت ویزا برای سفر به بالی

مدت درخواست ویزای توریستی بالی

برای دریافت ویزای عادی حدود ۲۰ روز زمان لازم است؛ اما اگر درخواست ویزای فوری داشته باشید بعد از ۳ تا ۷ روز کاری ویزای خود را دریافت خواهید کرد. اعتبار ویزای توریستی بالی ۳۰ روزه است. در ضمن، هزینه ویزای توریستی اندونزی ۶۰ روزه، ۱۹۵ دلار و هزینه ویزای توریستی اندونزی فوری ۳۰۵ دلار خواهد بود.

قیمت تور بالی: نحوه تعیین قیمت تور بالی چگونه است؟

 

قیمت تور بالی با توجه‌ به نوسانات ارزی در ایران و دیگر موضوعات کاملاً متغیر است و نرخ این تور به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه، به برخی از عوامل مهمی که بر قیمت تور بالی تأثیر دارند، اشاره خواهیم کرد: 

  1. محل اقامت: نوع هتل یا اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید، نقش اصلی را در قیمت تور بالی دارد. هتل‌های لوکس بیشترین هزینه را دارند، درحالی‌که هتل‌های متوسط می‌توانند گزینه‌های اقتصادی‌تری باشند.
  2. مدت اقامت: تعداد روزهایی که قصد اقامت در بالی را دارید، بسیار مهم است. اقامت‌های بلندتر معمولاً گران‌تر هستند.
  3. فصل مسافرت: فصل سفر تأثیر زیادی بر قیمت تور دارد. فصل خشک که امکان استفاده از تفریحات ساحلی بیشتر است، طبیعتاً میزان تقاضا افزایش می‌یابد و قیمت تور گران‌تر است.
  4. نوع پرواز: اینکه با چه ایرلاینی سفر می‌کنید در قیمت بلیط رفت‌وبرگشت به بالی مؤثر است. پروازهای فرست کلاس هزینه بالاتری دارند.
  5. خدمات تور: تورها ممکن است شامل خدمات اضافی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت‌های توریستی و... باشند. اضافه‌کردن یا حذف این خدمات می‌تواند بر قیمت تور بالی تأثیر بگذارد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت تور بالی، پیشنهاد می‌شود با کارشناسان نامی گشت تماس بگیرید و گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس جهت رزرو تور خود اقدام نمایید. نامی گشت باسابقه و تجربه در زمینه برگزاری تورهای بالی، سفری به‌یادماندنی برایتان رقم می‌زند.

قیمت تور بالی

تور ارزان بالی یا همان آفر تور بالی

 

تور ارزان یا آفری به تورهای تخفیف‌دار یا پکیج‌های مسافرتی با قیمت‌های مناسب گفته می‌شود. در نامی گشت تور آفر بالی با قیمت‌های ویژه و تخفیف‌های خاص ارائه می‌شود. این تورها ممکن است در دوره‌های خاصی از سال به‌عنوان تورهای فصلی و یا در مناسبت‌های ویژه، برگزار شوند.

آفر تور ارزان بالی، قیمت مناسب‌تری نسبت به تورهای عادی دارند و ممکن است شامل اقامت در هتل‌های معمولی‌تر، پروازهای ارزان‌تر یا تخفیف‌های خاص برای گشت‌های گردشگری و غیره باشند. این تورها، فرصت عالی برای افرادی هستند که به دنبال سفر ارزان‌تر به بالی هستند یا می‌خواهند بودجه خود را به دیگر موارد سفر اختصاص دهند.

تورهای ارزان بالی ممکن است دارای محدودیت‌هایی مانند تاریخ‌های مشخص شده یا شرایط خاص جهت رزرو باشند، بنابراین قبل از رزرو تور ارزان بالی مهم است که شرایط و جزئیات آن را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید. در بالای این صفحه امکان مشاهده و بررسی ارزان‌ترین تور بالی یا آفر تور بالی را خواهید داشت. آژانس نامی گشت از ارزان‌ترین تا گران‌ترین تورهای بالی را در اختیار شما قرار داده است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارزان‌ترین تور بالی را چه زمانی بخریم؟

اگر قصد خرید ارزان‌ترین تور بالی را دارید، بهتر است فصلی را برای سفر انتخاب کنید که گردشگران کمتری به بالی سفر می‌کنند؛ بنابراین فصل بارانی بالی (از آبان تا فروردین) بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

تور بالی لحظه آخری

تور بالی لحظه آخری به شما اجازه می‌دهد تا در آخرین لحظه و نزدیک به تاریخ شروع سفر بتوانید با تخفیف قابل‌توجهی جهت رزرو تور بالی اقدام کنید. این تورها معمولاً برای تکمیل ظرفیت‌های خالی در هتل‌ها یا پروازها ارائه می‌شوند و برای مسافرانی که می‌توانند بدون نیاز به برنامه‌ریزی و در آخرین لحظه سفر کنند، مناسب است.

مزایای تورهای لحظه آخری بالی عبارت‌اند از: صرفه‌جویی در هزینه، تجربه سفر ناگهانی و شروع سریع سفر؛ البته برای استفاده از این تورها باید ویزای بالی اندونزی در دستتان و چمدانتان آماده باشد!

یادتان باشد که تورهای لحظه آخری بالی معمولاً با محدودیت‌ها و شرایط خاصی همراه هستند، به همین دلیل بهتر است قبل از رزرو تور بالی لحظه آخری، شرایط و محدودیت‌های آن را از طریق مشاوران مجموعه مسافرتی نامی گشت بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

پروازهای بالی

انواع تور بالی

 

برای سفر به بالی این جزیره استوایی و زیبا در اندونزی، تورهای مختلفی وجود دارد که با تنوع زیادی از سمت آژانس‌های هواپیمایی ارائه می‌شوند. خوشبختانه نامی گشت، تور بالی هوایی را برای سفر سریع و راحت و تورهای لوکس و قسطی را به‌تناسب بودجه شما در متنوع‌ترین حالت برگزار می‌شوند که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

تور بالی هوایی

بهترین انتخاب برای این سفر به این جزیره، تور بالی هوایی است. خوشبختانه می‌توانید با مقایسه پروازهای مختلف، در نهایت پروازی که با نیازهای شما همخوانی دارد را انتخاب کنید. حواستان باشد که برای سفر به بالی پرواز مستقیم از تهران به بالی وجود ندارد و تمام پروازها غیرمستقیم با یک توقف کوتاه هستند؛ در این روش سفر شما ابتدا باید به پایتخت اندونزی بروید و از آنجا به بالی پرواز کنید.

پروازهای بالی با چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر ایرلاینی که از تهران به بالی پرواز مستقیم داشته باشد وجود ندارد؛ اما پروازهای غیرمستقیم این تور توسط ایرلاین قطر ایرویز انجام می‌شود.

  • ایرلاین قطر ایرویز (Qatar Airways):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی  تهران (IKA) ← هواپیمایی قطر ایرویز← مدت پرواز ۲ ساعت و ۵ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه قطر (بدون انتظار) ← هواپیمایی قطر ایرویز← مدت پرواز ۹ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی سوئکارنو-هاتا جاکارتا اندونزی (بدون انتظار) ← هواپیمایی ایرآسیا ← مدت پرواز ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای اندونزی ← ۷ شب اقامت در جزیره بالی

مدت‌زمان پرواز تهران – بالی چند ساعت است؟

پرواز غیرمستقیم تهران - بالی ۱۹ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد که این بازه زمانی ممکن است بسته به آب‌وهوا یا مسیرهای هوایی کمی متغیر باشد.

فرودگاه بین‌المللی انگورا رای بالی (Ngurah rai Airport)

این فرودگاه در جنوب دنپاسار قرار گرفته است و دومین فرودگاه پر رفت‌وآمد اندونزی محسوب می‌شود. این فرودگاه ۱۷ گیت دارد که ۳ گیت در ترمینال داخلی و ۱۴ گیت در ترمینال بین‌المللی هستند. فرودگاه بالی سومین فرودگاه برتر دنیا از نظر خدمات است. جالب است بدانید که این فرودگاه که لقب دومین فرودگاه پرتردد اندونزی را به خود اختصاص داده است در سال ۲۰۱۷ میلادی حدود ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر را جابه‌جا کرده است.

اطلاعات فرودگاه بین‌المللی انگورا رای بالی

اطلاعات کاربردی و مهم این فرودگاه شامل موارد زیر است:

  • کد یاتا: DPS
  • کد ایكائو: WADD
  • نوع کاربری: همگانی
  • وب‌سایت: Baliairport.com

بهترین هتل های بالی

قیمت پرواز بالی چگونه محاسبه می‌شود؟

 

فاصله از مبدا به مقصد تأثیر زیادی در قیمت پرواز تهران به بالی دارد و پروازها از شهرهای بزرگ به بالی معمولاً قیمت پایین‌تری دارند. ازآنجایی‌که پرواز تهران - بالی غیرمستقیم است و تا رسیدن به مقصد در ۲ فرودگاه توقف کوتاهی دارد؛ همین موضوع باعث افزایش قیمت پرواز بالی خواهد شد. بالی یک مقصد توریستی است و قیمت پرواز در تابستان و تعطیلات بالاتر است! همچنین، قیمت پرواز بالی به کلاس پروازی و نوع ایرلاین هم‌بستگی دارد.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت دقیق‌تر تورهای بالی به بالای این صفحه مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نامی گشت تماس حاصل نمایید.

تور بالی زمینی

به علت مسافت زیاد بین ایران و بالی اندونزی، سفر به این جزیره هوایی انجام می‌شود. در حال حاضر تور بالی زمینی از ایران برگزار نمی‌شود.

تور لوکس بالی

تور لوکس بالی یک تجربه شگفت‌انگیز و لذت‌بخشی است که شما با خدمات لوکس و امکانات رفاهی منحصر‌به‌فرد راهی کشور زیبای اندونزی و جزیره دیدنی بالی می‌شوید. جالب است بدانید اغلب این تورها در فصل شلوغ و پر گردشگر بالی برگزار می‌شوند؛ چون در این بازه زمانی، آب‌وهوای این جزیره آرام و دلپذیر است. 

تورهای لوکس بالی به شما امکان اقامت در هتل‌های بسیار باکیفیت و لوکس در مناطق زیبای این جزیره را می‌دهند؛ هتل‌هایی که اتاق‌های استاندارد، امکانات رفاهی، رستوران‌های منحصربه‌فرد و سرویس نگهداری از مهمانان را ارائه می‌دهند. همچنین، تورهای لوکس بالی شامل بازدید از دیدنی‌های معروفی همچون معابد معروف، سواحل طلایی، بازارها و مراکز خرید می‌شوند. 

 با خرید تور لوکس بالی، از خدمات فرودگاهی و انتقال به هتل با خودروی خصوصی لوکس بهره‌مند خواهید شد. همچنین، گاهی اوقات برای رفاه حال مسافران نیز یک راهنمای تور خصوصی در نظر گرفته می‌شود. در نهایت، برای رزرو بهترین تورهای لوکس بالی یا هر مقصد دیگر، می‌توانید از مشاوران سفر نامی گشت مشاوره بگیرید.

تور لوکس بالی

تور اقساطی بالی

تور قسطی بالی یک راه‌حل عالی برای افرادی است که نمی‌توانند هزینه سفر خود را به‌صورت یک‌جا پرداخت کنند. در تورهای قسطی باید مبلغ اولیه‌ای را پرداخت کنید تا رزرو تور صورت گیرد؛ معمولاً پس از پرداخت مبلغ اولیه، شما باید اقساط باقی‌مانده را به‌صورت منظم و در تاریخ معینی پرداخت نمایید. یادتان باشد که شرایط تورهای اقساطی بالی ممکن است در آژانس‌های مختلف کاملاً متغیر باشد.

برای اینکه بتوانید با بودجه کم، راهی این جزیره رویایی و لوکس شوید، آژانس گردشگری نامی گشت خرید تور اقساطی بالی را به شما پیشنهاد می‌کند. با خرید اقساطی تور بالی، می‌توانید بخشی از هزینه سفرتان را پرداخت کنید و مابقی آن را بعد از بازگشت از سفر به‌صورت قسطی با آژانس تسویه کنید.

تور بالی از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

 

آژانس گردشگری نامی گشت ایرانیان، تور بالی را از تهران برگزار می‌کند؛ اما در فصل‌هایی که تعداد گردشگران برای سفر به این شهر زیاد می‌شود، امکان برگزاری تور از سایر شهرهای بزرگ ایران هم وجود دارد؛ بنابراین اگر در شهری به‌جز تهران سکونت دارید، برای خرید تورهای بالی می‌توانید با ما در تماس باشید.

پکیج تور بالی از تهران

تورهای بالی به‌صورت پیش‌فرض از تهران برگزار می‌شود و گردشگران می‌توانند با ورود به صفحه تور بالی در وب‌سایت نامی گشت، با بررسی دقیق، تور موردنظر خود را انتخاب کنند و جهت رزرو تور بالی، به‌صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایند.

پکیج تورهای بالی نامی گشت به شکل زیر برگزار می‌شوند:

  • تور ۶ شب و ۷ روز اقامت در بالی
  • تور ۷ شب و ۸ روز اقامت در بالی

مدت‌زمان اقامت تورهای بالی چقدر است؟

معمولاً تورهای بالی به مدت ۶ یا ۷ روزه برگزار می‌شوند. البته انتخاب مدت اقامت در سفر با تور بالی، به بودجه و وقت آزاد شما بستگی دارد که می‌توانید این مدت را باتوجه‌به شرایط و برآورد مالی‌تان بیشتر یا کمتر کنید.

جاذبه‌های دیدنی بالی

 

بالی، جزیره‌ای زیبا در اندونزی است که به «جزیره خدایان» معروف است. این جزیره به‌عنوان یک مقصد گردشگری محبوب و لوکس در دنیا شناخته می‌شود که در آن می‌توانید بافرهنگ غنی مردمان آن آشنا شوید، در ساحل‌های درخشان بالی استراحت کنید، به معابد باستانی سر بزنید و از تجربه‌های ماجراجویانه‌ای لذت ببرید.

جزیره سحرآمیز بالی جاهای دیدنی فراوانی دارد و ما در ادامه چند مورد از مهم‌ترین آنها را نام می‌بریم:

  1. شالیزارهای پلکانی تگالالانگ
  2. دریاچه براتان
  3. معبد ویهارا دارمایانا
  4. ساحل شکسته
  5. پارک ملی غرب بالی
  6. بازار سیندهو
  7. موزه دون آنتونیو بلانکو
  8. مانداب آنجل
  9. ساحل آتوه

بهترین هتل‌های بالی برای اقامت کدام‌اند؟

برای مسافرانی که به دنبال یک سفر لوکس و خاص به بالی هستند، تعدادی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این جزیره را معرفی می‌کنیم:

  1. هتل د آپوروا کمپینسکی بالی (The Apurva Kempinski Bali)
  2. هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی (AYANA Resort and Spa Bali)
  3. هتل دابل سیکس لاکچری سمینیاک بالی (Double-Six Luxury Hotel Seminyak)
  4. هتل سوفیتل بالی نوسا دوا بیچ ریزورت (Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort)
  5. هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی (The Anvaya Beach Resort Bali hotel)
  6. هتل گرند هایت بالی (Grand Hyatt Bali)
  7. هتل نوسا دوا بیچ اند اسپا بالی (Nusa Dua Beach Hotel & Spa)
  8. هتل گرند میراژ ریزورت و تالاسو اسپا – بالی (Grand Mirage Resort & Thalasso Spa - Bali)
  • قیمت هتل در بالی به چه صورت است؟

قیمت هتل در بالی به چندین عامل بستگی دارد و این نرخ نسبت به فاکتورهای زیادی می‌تواند متغیر باشد. در حال کلی استاندارد و ستاره بندی هتل‌ها، موقعیت مکانی هتل و فصلی که برای سفر انتخاب می‌کنید در قیمت نهایی هتل شما تأثیر می‌گذارند. اگر به دنبال بررسی دقیق قیمت‌ هتل‌های بالی هستید، پیشنهاد ما این است که قبل از سفرتان با جستجو در سایت نامی گشت ایرانیان، اطلاعات به‌روز و دقیقی در خصوص نرخ هتل و امکانات ارائه شده برای هر هتل را به دست آورید و سپس تصمی‌گیری نهایی را انجام دهید.

مزایا، خدمات و آفر خرید تور بالی نامی گشت

 

اول از همه باید بدانید که خدمات تور بالی در هر پکیج و مهمتر در هر آژانس مسافرتی کاملا متفاوت ارائه می‌شود. رایج‌ترین خدمات تور بالی نامی گشت شامل: اخذ ویزای توریستی اندونزی، بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، اقامت در هتل به همراه صبحانه، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، گشت شهری، راهنمای محلی و بیمه مسافرتی در مدت‌زمان اقامت در بالی است.

مجموعه گردشگری نامی گشت همواره در تلاش است که بهترین تورهای چارتری و لحظه آخری بالی را به مسافرانش ارائه دهد تا سفری راحت و بدون دغدغه‌ای را تجربه کنند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که ارزان‌ترین و متنوع‌ترین قیمت تور بالی را در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بهترین و ارزان‌ترین تور بالی را انتخاب کنید. خرید تور بالی از نامی گشت مزایای زیر را به همراه دارد:

  1. بهترین قیمت رزرو تور بالی
  2. انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  3. گشت شهری رایگان روی تور بالی
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان
  5. مشاوره رایگان از تیم موفق و باتجربه نامی گشت

مشاوره، خرید یا رزرو تور بالی از نامی گشت

 

اگر تصمیمتان برای رزرو تور بالی قطعی است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امکان را خواهید داشت که جهت بررسی و مشاهده قیمت این تور وارد وب‌سایت نامی گشت شوید و انواع تورهای بالی را مقایسه و انتخاب نمایید و سپس با تیم مشاوره سفر نامی گشت با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۹۳۹۸۰۰۰ تماس بگیرید. در نهایت مشورت با کارشناسان و پرداخت تعرفه تور، مرحله تهیه تور بالی شما نهایی می‌شود و سفری رویایی و خاطره انگیز شما شروع خواهد شد.

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 73 امتیاز دهنده به تور بالی

سوالات متداول تور بالی

حدود ۱۹ ساعت و ۳۰ دقیقه ساعت

بله؛ شما برای سفر به بالی باید ویزا دریافت کنید.

پارک آبی بالی - بساکی - شالیزارهای پلکانی - جنگل اوبود مانکی

هتل پولمن بالی لژیان بیچ - هتل پولمن بالی لژیان بیچ - هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا

نظرات

1401/10/11

دلارام کریمی

سلام چقدر طول میکشه تا ویزای تور بالی صادر شه و اعتبارش چقدره؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، 14 روز کاری زمان میبرد تا ویزای تور بالی صادر شود و اعتبار آن 30 روز می باشد.

1401/09/14

ارشاک

سلام وقت بخیر من دانشجوعم برای شرکت در تور بالی نیازی به وثیقه گذاشتن دارم یا معافیت تحصیلیم کافیه ؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، برای شرکت در تور بالی در صورتی که کارت پایان خدمت نداشته باشید از طریق معافیت تحصیلیتون می توانید برای وثیقه اقدام کنید.

1401/08/23

منصور سفید کوهی

سلام تور بالی به صورت ترکیبی برگزار میشود؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، بله تور بالی به صورت ترکیبی نیز برگزار خواهد شد.

1401/08/22

ژینا حسبیان

سلام تور بالی با چه ایر لاین هایی برگزار میشود؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، درحال حاضر در تور بالی با ایرلاین امارات برگزار میشود.

1401/07/28

محسن نورالهی

سلام برای شرکت در تور بالی پاسپورت باید چقدر اعتبار داشته باشد؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی برای شرکت در تور بالی و اخذ ویزا پاسپورت شما باید حداقل دارای اعتبار 6 ماهه باشد.

1401/07/14

melika

سلام تور بالی چقدر ارز دولتی داره؟؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی ،شما میتواند 300 الی 500 دلار ارز دولتی برای تور بالی دریافت کنید.

1401/06/03

مهراد جعفری

سلام وقت بخیر شرایط دریافت ویزای تور بالی به چه صورت می باشد؟


پاسخ کارشناسان: سلام وقتتون بخیر مدارک لازم برای دریافت ویزای تور بالی شامل اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار ، کپی واصل کارت ملی وشناسنامه ،تکمیل فرم ویزای سفارت،2قطعه عکس 3*4، نامه تمکن مالی و گردش حساب می باشد.

1401/03/07

کیمیا

سلام در مورد تور بالی خدمات تور فقط شامل پرواز و اقامت در هتل می باشد؟مابقی مخارج و گشت شهری به پای مسافر است؟


پاسخ کارشناسان: سلام خیر خدمات تور بالی شامل پرواز رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،اقامت در هتل،لیدر،یک روز گشت شهری و بیمه مسافرتی می باشد.

1401/02/21

اصغر مولایی

سلام من میخوام با خانواده ام در تور بالی شرکت کنم به نظر شما بالی جای خوبی برای کودکان می باشد؟چه تفریحاتی برای کودکان فراهم است؟


پاسخ کارشناسان: سلام وقت بخیر تور بالی به دلیل آب و هوای گرمسیری و طیف گسترده فعالیت های هیجان انگیز بهترین انتخاب برای خانواده هاییست که فرزند نوجوان یا جوان دارند.پارک آبی پارک ماجراجویی تری تاپ موج سواری در بوسا لمبونگان سافاری و پارک دریایی و همچنین پارک پرندگان از جمله فعالیت هاییست که کودکان میتوانند در بالی انجام دهند