تور تایلند


  • با استفاده از تورهای ارزان به تایلند از منابع مستقیم، سفر با هواپیماهای برجسته ایرانی-خارجی و اقامت در هتل‌های بی‌نظیر و هواپیماهای معروف، با خدمات پشتیبانی بی‌وقفه، تجربه‌ای بی‌بدیل را تجربه کنید.

قیمت تور تایلند

تور تایلند بر اساس هتل

تورهای پیشنهادی

ویدیو گردشگری تایلند

تایلند، کشوری است که درست در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و این روزها به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب در بین گردشگران بخصوص مسافران ایرانی و حتی دیگر مردم جهان قرار گرفته است. سواحل جذاب و دیدنی با آب های شفاف و همچنین جاذبه های تاریخی و بناهای مذهبی این مقصد همگی در کنار هم باعث شده اند تا تمام نیازهای مسافران در یک مسافرت خارجی برطرف بشود.

بهترین زمان سفر به تایلند

مارس تا ژوئن

 

بهار

فصل بهار در تایلند آب و هوایی معتدل و دلچسبی دارد. در فروردین و اردیبهشت ماه، هوای تایلند صاف و آفتابی می شود و شما می ‌توانید علاوه بر استفاده از مناظر زیبا و بکر، از شنا کردن در سواحل این کشور نیز لذت ببرید؛ اما در خرداد ماه بارش باران ‌های موسمی آغاز می شود و سواحل تایلند به نسبت خلوت ‌تر خواهد شد.

ژوئن تا سپتامبر

 

تابستان

فصل تابستان در تایلند با بارش ‌های موسمی همراه می شود و با توجه به گرم بودن هوا، با محیطی کاملا شرجی مواجه خواهید شد؛ بنابراین استفاده از تفریحات آبی و شنا کردن خیلی امکان ‌پذیر نمی ‌باشد. اما فصل تابستان مناسب ‌ترین فصل برای خرید در تایلند بشمار می رود و نرخ تورهای تایلند در ارزان ‌ترین حالت خود قرار می گیرد.

سپتامبر تا دسامبر

 

پاییز

تایلند در پاییز هوایی خنک و دلچسبی دارد و باران‌ های تابستانی کاهش کرده است و این فصل به دلیل داشتن هوای عالی و مناسب، بهترین زمان برای رفتن با تور تایلند و استفاده از سواحل و تفریحات آبی متنوع و هیجان انگیز در این کشور است. نرخ تورهای تایلند در فصل پاییز بالاتر از فصل ‌های بهار و تابستان ارائه می شود.

مارس تا ژوئن

 

زمستان

فصل زمستان در تایلند، برخلاف اکثر کشورها از بارش برف و باران و سرد شدن هوا خبری نیست. بلکه هوا بسیار عالی و معتدل می باشد و فصل زمستان به دلیل برگزاری جشن سال نو و داشتن هوای ملایم پر گردشگرترین فصل در تایلند محسوب می شود؛ نرخ تورهای تایلند در زمستان، بالاتر از فصل ‌های بهار و تابستان است.

اطلاعات سفر

 

  • تلفن پیش شماره : 66+
  • اختلاف ساعت اختلاف ساعت با ایران : 3:30+
  • واحد پول واحد پول : بات تایلند
  • تماس با اورژانس شماره تماس با پلیس : 191
  • آتش نشانی شماره تماس با آتش‌نشانی : 199
  • طول پرواز طول پرواز  : حدودا 7 ساعت
  • ویزا  ویزا : دارد
  • زبان رسمی زبان رسمی : تایلندی
  • پلیس گردشگری پلیس گردشگری : 1155
  • مذهب مذهب : بودایی

درباره تور تایلند

 

سفر با تور تایلند، یعنی سفر به یکی از مقاصد بکر و پویا در جنوب شرق آسیا که سال‌هاست به‌عنوان یک مقصد پرطرفدار برای مسافران از سراسر جهان تبدیل شده است. آژانس نامی گشت ایرانیان در طول سال تورهای متنوعی از جمله تور ارزان تایلند، تور لحظه آخری تایلند، تورهای تابستانی و نوروزی، تورهای لوکس و اقساطی، بهترین قیمت تور تایلند را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا همه بتوانند نسبت به سلیقه و بودجه خود انتخاب‌های زیادی داشته باشند.

تایلند، یک کشور جذاب، سرزنده و چندوجهی است که با تنوع فرهنگی، طبیعت استوایی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، جزو یکی از مقاصد توریستی محبوب جهان شناخته می‌شود. تایلند از جمله کشورهایی است که هر گردشگری را با هر سلیقه و دیدگاه راضی نگه می‌دارد. به‌محض ورود به این کشور لبخند و چهره گشاده تایلندی‌ها توجه شما را به خود جلب می‌کنند، به همین دلیل است که تایلند به «سرزمین لبخند» شهرت دارد.

کشور زیبای تایلند را تنها به چشم یک کشور توریستی نبینید؛ این سرزمین، جهانی از شگفتی‌ها را در خود جای ‌داده است. چشم‌اندازهای بی‌نظیر، سواحل زیبا، تنوع فرهنگی و مذهبی و همچنین غذاهای رنگارنگ، تایلندی این کشور را به مقصدی بسیار پرطرفدار در میان گردشگران تبدیل کرده است.

درباره تور تایلند

نقشه گردشگری تایلند

 

نقشه گردشگری تایلند

چرا به تایلند سفر کنیم؟

 

تایلند جواهری در آسیا و مقصدی فراموش‌نشدنی در جهان، با گنجینه‌ای از فرهنگ، تاریخ غنی و طبیعت آرام‌بخش خود، مسافران را به دنیایی جذاب و دلپذیر دعوت می‌کند. سفر به این کشور شاداب به‌عنوان یک مقصد تفریحی و تاریخی جذابیت‌های بسیاری دارد. 

در ادامه به برخی از دلایل مهم سفر با تور تایلند اشاره خواهیم کرد:

  1. زیبایی‌های طبیعی استثنایی: تایلند دارای زیبایی‌های طبیعی فراوانی است، از جمله سواحل آرام و شنی، جنگل‌های استوایی، کوه‌ها سر به فلک کشیده و کشتزارهای برنج؛ شما می‌توانید در ساحل‌های پوکت، کرابی، چیانگ مای و سایر مناطق ساحلی لحظاتی پر از آرامش را تجربه کنید.
  2. معابد و تاریخ فرهنگی: تایلند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و پر از معابد و مکان‌های مذهبی است. بازدید از مکان‌هایی مانند وات پو (مقدس‌ترین معبد تایلند) در بانکوک به شما فرصت می‌دهد تا با اصول بودایی و تاریخ معماری تایلندی آشنا شوید.
  3. تجربه‌های غذایی بی‌نظیر: غذاهای تایلندی به‌عنوان یکی از بهترین غذاهای جهان شناخته می‌شوند. از «تام یوم گونگ» گرفته تا «پد تای»، این غذاها طعم و ادویه‌های تایلندی بی‌نظیری دارند. بازدید از بازارهای خوراکی محلی و رستوران‌های محلی می‌تواند جذابیت‌های این سفر را تکمیل کند.
  4. ماجراجویی و ورزش‌های آبی: تایلند به‌عنوان مقصدی برای ورزش‌های آبی و ماجراجویی شناخته می‌شود. شما می‌توانید شنا، اسکوبا، عکاسی زیر آب و سایر ورزش‌های آبی را در سواحل تایلند تجربه کنید.
  5. پذیرایی گرم مردم: مردم تایلند به‌عنوان مردمی خندان، مهمان‌نواز و صمیمی در جهان شناخته می‌شوند. آنها با لبخند بر لب و مهمان‌نوازی بی‌نظیر خود، سفر شما را به یک تجربه دلپذیر تبدیل می‌کنند.

سفر با تور تایلند می‌تواند تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی باشد که شما را با طبیعت، فرهنگ، مذهب و غذاهای این کشور بیشتر آشنا می‌کند.

تور تایلند مرقون به صرفه

مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به تایلند + ویزای تایلند

 

گردشگران ایرانی برای سفر به تایلند باید ویزای سینگل دریافت کنند که این ویزا یک ماه اعتبار دارد. اگر با تور تایلند قصد سفر به این کشور را داشته باشید، معمولاً دریافت ویزای توریستی توسط برگزارکنندگان تور انجام می‌شود و مسافران دغدغه و نگرانی خاصی در این زمینه ندارند. 

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای تایلند

برای دریافت ویزای گردشگری تایلند این مدارک موردنیاز است:

  1. گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار
  2. دو قطعه عکس ۳ در ۴
  3. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  4. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  5. بلیط رفت‌وبرگشت به تایلند
  6. رزرو هتل در تایلند
  7. تأیید گردش مالی یک ماه اخیر
  8. بیمه مسافرتی

مدت درخواست ویزای توریستی کشور تایلند

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، برای استفاده از تور تایلند ویزای سینگل نیاز دارید و دریافت این ویزا را آژانس‌های مسافرتی برای گردشگران انجام می‌دهند. در نظر داشته باشید که اخذ این ویزا سه روز طول می‌کشد و هزینه دریافت آن بین ۳۵ تا ۴۰ یورو است.

ویزای تایلند

قیمت تور تایلند: نحوه تعیین قیمت تور تایلند چگونه است؟

 

قیمت تور تایلند 1403 متغیر  بوده و به عوامل زیر بستگی دارد: 

  • مدت اقامت
  • فصل سفر
  • انتخاب هتل
  • خدمات تور 
  • شهر مبدأ 
  • آژانس انتخابی 

همچنین باید توجه داشت که هزینه‌های متفاوتی همچون هزینه‌های پرواز، اخذ ویزا، بیمه مسافرتی و خریدهای شخصی نیز به هزینه نهایی تور مسافرتی تایلند افزوده می‌شوند.

برای مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین گزینه برای سفر به تایلند، پیشنهاد می‌شود که این مسائل را در نظر بگیرید:

  1. مدت اقامت: تورهای تایلند معمولاً بر اساس تعداد شب‌های اقامت تعیین می‌شوند؛ مدت سفر خود را از قبل مشخص کنید. 
  2. نوع پرواز: ایرلاین انتخابی و کلاس پرواز بر قیمت تور تأثیر زیادی دارد؛ پروازهای معمولی و اقتصادی کم‌هزینه‌تر هستند.
  3. فصل سفر: هزینه‌ها ممکن است در فصل‌های مختلف متغیر باشند؛ فصل بارش اصلی در تایلند معمولاً قیمت تور ارزان‌تر است.
  4. انتخاب هتل: هتل‌ها کیفیت و ستاره بندی‌های مختلف دارند که تأثیر مستقیمی بر قیمت تور دارند؛ سعی کنید از قبل تصمیم بگیرید که در چه نوع هتلی اقامت می‌کنید.
  5. خدمات تور: برخی تورها شامل خدمات اضافی مانند ترانسفر، گشت‌های شهری و وعده‌های غذایی هستند که بر قیمت تور تأثیر دارند.
  6. زمان رزرو: تأخیر در رزرو تور تایلند ممکن است باعث افزایش قیمت تور شما شود؛ بهتر است به‌موقع تور خود را رزرو کنید.
  7. ویزا و بیمه مسافرتی: هزینه‌هایی مانند اخذ ویزا و بیمه سفر به قیمت تور اضافه می‌شوند.

در نهایت با مطالعه و مقایسه گزینه‌های مختلف و درنظرگرفتن نیازهای خود، می‌توانید بهترین تور تایلند را برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین، مشاوره با کارشناسان نامی گشت می‌تواند به تصمیم‌گیری درست شما کمک کنند.

ارزان ترین زمان سفر به تایلند

تور ارزان تایلند یا همان آفر تور تایلند

 

تورهای ارزان تایلند، تورهایی هستند که با قیمت‌های مناسب‌تری ارائه می‌شوند و از مزایای اقتصادی برخوردارند. شاید در نگاه اول به نظر بیاید که تور تایلند نمی‌تواند ارزان باشد؛ اما با تعدادی تغییر در آیتم‌های تور، هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد و می‌توان تور ارزان تایلند یا همان آفر تور تایلند را خریداری کرد. 

در تور ارزان تایلند هتل‌های متوسط ۲ و ۳ ستاره با امکانات قابل‌قبول رزرو می‌شوند که بسیار ارزان‌تر از هتل‌های لوکس ۵ ستاره تمام هستند. به علاوه،  پروازهای ایرانی و ارزان، خدمات گردشگری محدود و همچنین مدت کوتاه سفر از خصوصیات آفر تور تایلند است. یادتان باشد که تورهای ارزان تایلند معمولاً در فصل‌های کم گردشگر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا بتوانند از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند.

پرواز های تایلند

 

ارزان‌ترین تور تایلند را چه زمانی بخریم؟

از اوایل خردادماه تا اواسط پاییز یعنی بین ماه‌های می تا اکتبر باران‌های فصلی تایلند کمی آزاردهنده هستند و مسافران کمتری در این ایام به تایلند سفر می‌کنند. در فصل‌های کم گردشگر همه خدمات با تخفیف‌های زیاد در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و در نتیجه ارزان‌ترین تورها در این ایام به فروش می‌رسند. 

اگر تصمیم دارید با ارزان‌ترین تور تایلند سفر کنید، بهتر است سفرتان را در این بازه زمانی از سال برنامه‌ریزی کنید. گاهی تورهای لحظه آخری تایلند هم با قیمت‌های مناسب و پایین ارائه می‌شوند که می‌توان این تورها را هم از ارزان‌ترین تورهای تایلند به‌حساب آورد.

تور تایلند لحظه آخری، آیا مناسب همه است؟

تورهای لحظه آخری تایلند به تورهایی اطلاق می‌شود که به شما امکان می‌دهند در زمان نزدیک به تاریخ حرکت، سفر کنید و از تخفیف‌های ویژه‌ای که برای جلب مسافران در آخرین لحظه ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید. به همین دلیل، تورهای تایلند لحظه آخری به‌عنوان یک گزینه جذاب برای افرادی که انعطاف زمانی دارند، موردتوجه قرار می‌گیرند. 

نهایتاً در نظر داشته باشید که انتخاب‌های شما مسافران ممکن است، محدود باشند و نیاز به تصمیم‌گیری سریع داشته باشید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تورهای لحظه آخری با نیازها و خواسته‌های شما سازگار باشند.

تور ارزان قیمت و لحظه آخری تایلند

تور تایلند از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

 

بیشترین تورهای تایلند از مبدأ تهران برگزار می‌شوند؛ اما در فصل‌های پر گردشگر یا های سیزن تایلند از سایر کلان ‌شهرهای ایران مثل شیراز، مشهد، اصفهان و تبریز هم این تورها قابل ‌ارائه هستند. اگر در سایر شهرهای ایران سکونت دارید و قصد دارید با تور تایلند سفر کنید، می‌توانید در روز شروع سفر به تهران بیایید و از تهران راهی تایلند زیبا شوید.

پکیج تور تایلند از تهران

تور تایلند که به طور پیش‌فرض از تهران برگزار می‌شود و شامل مجموعه‌ای از خدمات گردشگری است که سفر به این کشور را برای مسافران هموار می‌کند. خدمات این تور عبارت‌اند از: خرید بلیط رفت‌وبرگشت به تایلند، رزرو محل اقامت، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای محلی و گردشگری شهری. لازم به ذکر است که این تور معمولاً به‌صورت ترکیبی برگزار می‌شود و مدت تور تایلند بین یک هفته تا ۱۴ متغیر است.

پکیج تور تایلند به شکل‌های زیر برگزار می‌شود:

  • تور تایلند (۷ شب)
  • تور بانکوک + پاتایا (۷ شب)
  • تور پوکت + بانکوک (۱۰ شب)
  • تور پوکت (۷ شب)
  • تور بانکوک + پوکت + کویائو (۱۱ شب)
  • تور پوکت + فی فی (۹ شب)
  • تور پاتایا (۷ شب)
  • تور پوکت + سنگاپور + کوالالامپور (۱۴ شب)

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور تایلند

انواع تور تایلند

 

در بخش بالا هم مشاهده کردید که تورهای تایلند بسیار متنوع هستند؛ خوشبختانه مسافران بر اساس هزینه‌ای که برای این سفر در نظر گرفته‌اند، نحوه پرداخت هزینه تور، شیوه سفر و مدتی که قصد دارند در این کشور اقامت داشته باشند، گزینه‌های بسیار متنوعی برای انتخاب دارند. از انواع تور تایلند می‌توان به تور تایلند هوایی، تور لوکس تایلند و تور اقساطی تایلند اشاره کرد که در ادامه مفصل درباره ویژگی هر یک توضیح خواهیم داد.

انواع تورهای تایلند

تور تایلند هوایی

در حال حاضر همه تورهای تایلند به‌صورت هوایی برگزار می‌شوند. تورهای هوایی، آسان‌ترین و سریع‌ترین راه رسیدن به مقصد هستند. تورهای تایلند با پروازهای مستقیم توسط ایرلاین‌های مختلف به شهرهای مختلف تایلند انجام می‌شود.

  •  پروازهای تایلند با چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر پروازهای تهران - تایلند توسط ایرلاین‌های ماهان و سلام ایر انجام می‌شود؛ در زیر پرترددترین مسیرها را با این ایرلاین‌ها جداگانه توضیح می‌دهیم:

  • ایرلاین ماهان (Mahan Air):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی← ایرلاین ماهان← مدت پرواز ۷ ساعت ← فرودگاه سوارنابومی بانکوک (۳ شب اقامت در بانکوک) ← ترانسفر ← ۲ ساعت← پاتایا (۴ شب اقامت)

  • ایرلاین سلام ایر (SalamAir):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← ایرلاین سلام ایر← مدت پرواز ۳ ساعت و ۵ دقیقه ← فرودگاه بین‌المللی مسقط (بدون انتظار) ← ایرلاین سلام ایر ← مدت پرواز ۹ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی پوکت (۷ شب اقامت در پوکت) ← ایرلاین ایر آسیا ← مدت پرواز ۲ ساعت ← فرودگاه سلتر (۳ شب اقامت در سنگاپور) ← ترانسفر ← مدت سفر ۵ ساعت ← کوالالامپور (۴ شب اقامت)

  • مدت پرواز تهران - تایلند چند ساعت است؟

باید بدانید که شهرهای محبوب تایلند که مقصد اصلی گردشگری مسافران از سراسر دنیاست، بانکوک و پوکت هستند. فاصله هوایی تهران - بانکوک ۵۴۶۶ کیلومتر است و این فاصله طی پروازی ۷ ساعته انجام می‌شود و فاصله تهران تا پوکت ۵۶۱۶ کیلومتر است که مسافران ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه در مسیر هستند که شرایط آب ‌و هوایی در زمان پرواز ممکن است باعث کمی تغییر در مدت پرواز شود.

فرودگاه‌های مهم تایلند را بشناسید!

تایلند کشور خوش‌آب‌ورنگ با طبیعتی بکر و زیباست که بیشتر به دلیل شب‌های زنده و تپنده‌ای که دارد مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. اگر قصد سفر با تور تایلند را دارید و شهرهای توریستی آن را انتخاب کردید، دیدن معابد تاریخی، جزایر دیدنی و مراکز خرید پر زرق‌وبرقش این مقصد را از دست ندهید! طبیعتاً بهترین راه سفر هم به این کشور هواپیما است. 

در سال‌های اخیر، تایلند از نظر صنعت گردشگری بسیار پیشرفت کرده است و به دنبال آن صنعت حمل‌ونقل آن نیز به‌روزتر شده است. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به معرفی پرترددترین فرودگاه‌های تایلند بپردازیم:

  • فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک (Suvarnabhumi Airport)

فرودگاه سووارنابومی جزو پرازدحام‌ترین فرودگاه تایلند و مهم‌ترین فرودگاه شهر بانکوک محسوب می‌شود. جالب است بدانید که مهم‌ترین شرکت هواپیمایی فعال در این فرودگاه «تای ایرویز» است. در ضمن این فرودگاه بیست و پنج کیلومتر با بانکوک فاصله دارد.

  • فرودگاه بین‌المللی پوکت تایلند (Phuket International Airport)

جزیره پوکت جزو یکی از جزایر معروف در دنیاست که جنبه توریستی دارد. در نظر داشته باشید که فرودگاه بین‌المللی پوکت در بین چند فرودگاه تایلند، از نظر رفت‌و‌آمد مسافران در جایگاه سوم قرار دارد. طبق به‌روزترین آمار انتشاریافته، در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون پرواز مسافران از ترمینال‌های این فرودگاه به سفرهای خارج از کشور رفته است. این فرودگاه با شهر پوکت تنها ۳۲ کیلومتر فاصله دارد و دارای دو ترمینال مجزا مسافربری است.

  • فرودگاه بین‌المللی پاتایا (Airport U-Tapao International)

پاتایا نیز یکی از شهرهای توریستی و پرتردد تایلند به شمار می‌رود؛ جالب است بدانید که شهر پاتایا با داشتن سالانه ۵ میلیون نفر گردشگر، جزو توریست‌پذیرترین شهر تایلند شناخته می‌شود. یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی تایلند، فرودگاه پاتایا نام دارد که با نام «یوتاپائو» شهرت دارد. فرودگاه یوتاپائو در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر پاتایا، درست در بین شهر رایونگ و پاتایا جای خوش کرده است.

 قیمت پرواز تایلند چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پرواز تایلند به‌عنوان یک متغیر پویا محاسبه می‌شود و تحت‌تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرواز تایلند شامل موارد زیر هستند:

  1. فاصله مقصد و مبدأ پرواز: قیمت پرواز بسته به فاصله میان مبدأ و مقصد پرواز تعیین می‌شود؛ هر چه فاصله بیشتر باشد قیمت بلیط گران‌تر است.
  2. زمان رزرو: زمانی که پرواز را رزرو می‌کنید، تأثیر مهمی بر قیمت نهایی آن دارد. همچنین، رزرو زودهنگام معمولاً باعث ارزان‌تر شدن پرواز می‌شود.
  3. فصل سفر: معمولاً فصل باران در بسیاری از مقاصد توریستی به‌عنوان فصل ارزان‌تری برای پرواز شناخته می‌شود.
  4. زمان پرواز: پروازهایی که در ساعات اوج هستند، معمولاً گران‌تر هستند.
  5. خطوط هواپیمایی: هر یک از خطوط هواپیمایی، قیمت‌های مختلفی دارد و می‌تواند خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه دهد. برخی از خطوط هواپیمایی باکیفیت بیشتر و خدمات اضافی قیمت‌های بالاتری دارند.
  6. کلاس پرواز: کلاس‌های پروازی با امکانات و خدمات مختلف همراه هستند و قیمت‌های متفاوتی دارند.
  7. تاریخ حرکت: تاریخ‌های پرفروش معمولاً گران‌تر هستند.

تور تایلند زمینی

در حال حاضر همه تورهای تایلند به‌صورت هوایی انجام می‌شوند. تایلند کشوری جزیره‌ای است و فاصله زیادی با ایران دارد؛ بنابراین تورهای زمینی بسیار زمان بر و پر زحمت خواهند بود.

تور لوکس تایلند

تور لوکس تایلند، یک نوع تور مسافرتی است که با ارائه خدمات بسیار باکیفیت و لاکچری، به مسافران فرصت می‌دهد تا تجربهٔ یک سفر لوکس و لذت‌بخش به تایلند را داشته باشند. این تورها عمدتاً برای مسافرانی طراحی می‌شوند که به دنبال تجربه‌های استثنایی و خدمات شخصی‌سازی شده هستند.

تورهای لوکس تایلند می‌توانند شامل هتل‌های لوکس، خدمات شخصی، غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های منتخب، فعالیت‌های تفریحی - ورزشی و راهنمای شخصی در طول سفر باشند.

تورهای لوکس تایلند معمولاً به‌عنوان تورهای منحصربه‌فرد و لاکچری شناخته می‌شوند و با هزینه‌های بالاتری همراه هستند، اما تجربهٔ لوکس و فراموش‌نشدنی را برای مسافران ایجاد می‌کنند.

تورهای لوکس تایلند

تور اقساطی تایلند

تور قسطی تایلند به شما این امکان را می‌دهد که هزینه سفر خود را به‌جای پرداخت یک‌باره وجه کامل، در چندین قسط پرداخت کنید. این نوع تورها، معمولاً توسط آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود و به مسافران این امکان را می‌دهند که با اقساط ماهانه یا هفتگی هزینه تور تایلند خود را تسویه کنند.

تورهای اقساطی تایلند ممکن است شامل تمامی یا بخشی از هزینه‌های سفرتان باشند، از جمله هزینه‌های پرواز، اقامت، ترانسفرها، گشت‌ها و فعالیت‌های تفریحی؛ بنابراین توجه داشته باشید که هر تور قسطی ممکن است شرایط مختلفی از جمله تعداد اقساط، نرخ بهره و شرایط لازم برای پرداخت اقساط داشته باشد.

بهترین مدت اقامت تورهای تایلند چقدر است؟

 

تورهای تایلند معمولاً بین ۷ روز تا ۱۴ روز برنامه‌ریزی می‌شوند. حواستان باشد این تور برای بازدید از چند شهر تایلند است یا تور ترکیبی تایلند + یک کشور دیگر! که تورهای ترکیبی طبیعتاً مدت اقامت طولانی‌تری دارند.

شهرهای مهم و توریستی تایلند

تایلند کشوری زیبا و رنگارنگ از محبوب‌ترین مقاصد توریستی جهان است. این کشور چندین شهر توریستی معروف دارد که در ادامه آنها را نام می‌بریم:

  • بانکوک: پایتخت تایلند و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. معابد دیدنی و مراکز خرید مدرن از جاذبه‌های این شهر است.
  • پاتایا: شهر ساحلی و زیبای تایلند است که یکی از بهترین پارک‌های آبی دنیا در این شهر قرار دارد.
  • پوکت: شهری ساحلی که طبیعت بکر و شگفت‌انگیزی دارد.
  • سامویی: یک جزیره بسیار لوکس و مدرن که در خلی تایلند جای گرفته است.

بهترین جاذبه‌های تایلند که تا ابد در ذهنتان خواهند ماند!

 

کشور پر رنگ و لعاب و شاداب تایلند جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی دارد که در ادامه به ۱۰ مورد از بهترین و پرطرف‌دارترین جاذبه‌های تایلند اشاره می‌کنیم:

  1. جزایر سیمیلان: معروف‌ترین جاذبه طبیعی تایلند
  2. خلیج فانگ نگا: تصویری رویایی از زیبایی‌ها در شمال پوکت
  3. آبشار اروان: از زیباترین جاذبه‌های تایلند
  4. پارک خائو یای: سومین پارک ملی بزرگ تایلند
  5. پارک ملی Khao Yai: سومین پارک بزرگ تایلند
  6. جزیره پوکت: بزرگ‌ترین و زیباترین مجمع‌الجزایر تایلند
  7. چیانگ مای: بارزترین یادگاری از پادشاهی لانا در تایلند
  8. کو سامویی: یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در کل آسیا
  9. چیانگ رای: مثلث طلایی تایلند و بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ و سنت کشور تایلند 
  10. کرابی: اقامتگاهی عالی برای عاشقان ورزش‌های آبی از جمله قایقرانی و غواصی

پوکت شهر محبوب تایلند

بهترین هتل‌های ۵ ستاره تایلند

 

تایلند دارای تعداد زیادی هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و متوسط است که می‌توانید از آنها برای اقامت در این کشور استفاده کنید. انتخاب بهترین هتل بستگی به سلیقه‌، بودجه و نیازهای شما دارد. در ادامه، چند هتل معتبر و ۵ ستاره در تایلند را معرفی می‌کنیم:

  • هتل رویال کلیف بیچ پاتایا | Royal Cliff Beach Hotel
  • هتل گرند پالازو پاتایا | Grand Palazzo Hotel
  • هتل کرست ریزورت و پول ویلاز پوکت| Crest Resort & Pool Villas
  • هتل اوشن فرانت بیچ ریزورت پوکت | Oceanfront Beach Resort
  • هتل آماری واترگیت بانکوک | Amari Watergate Bangkok
  • هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک | Lebua At State Tower

امکانات هتل های تایلند

قیمت هتل‌ها در تایلند به چه صورت است؟

قیمت هتل بر اساس امکانات و کیفیت هتل‌ها تعیین می‌شود. هتل‌های با ستاره بندی بالاتر گران‌تر هستند. فصل سفر هم در قیمت هتل و اقامتگاه مؤثر است. در فصلی از سال که تعداد گردشگران در تایلند کم باشد هتل‌ها با تخفیف بیشتر از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

مزایا، خدمات و آفر خرید تور تایلند نامی گشت

 

انواع تور تایلند توسط آژانس نامی گشت با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به گردشگران ارائه می‌شود. در ادامه به برخی از مزایا و خدمات متداولی که در تورهای تایلند نامی گشت ارائه می‌شوند، اشاره می‌کنیم:

  1. برنامه‌ریزی کامل سفر: این برنامه‌ریزی شامل خرید بلیط هواپیما، اقامت در هتل‌ها، ترانسفرها، گشت‌ها و تورهای محلی، و خدمات دیگر است. این برنامه‌ریزی کار را برای شما بسیار آسان می‌کند.
  2. راهنمای محلی: بسیاری از تورهای تایلند توسط راهنمایان محلی همراهی می‌شوند که اطلاعات جامعی از فرهنگ و تاریخ محلی دارند و می‌توانند به شما در دیدن بهترین جاذبه‌ها کمک کنند.
  3. خدمات در سفر: خدماتی مانند رزرو رستوران‌ها، بلیط‌های ورودی موزه‌ها و جاذبه‌های دیدنی و برگزاری فعالیت‌های تفریحی را ارائه دهند.
  4. پشتیبانی در طول سفر: در صورت بروز هر گونه مشکل یا نیاز به راهنمایی در طول سفر، شما می‌توانید با آژانس تماس بگیرید و از پشتیبانی آنها استفاده کنید.
  5. تنوع تورهای تایلند: نامی گشت تورهای مختلفی برای تایلند به مسافران ارائه می‌دهد؛ بنابراین برای انتخاب دستتان کاملاً باز است!

 

مشاوره، خرید یا رزرو تور تایلند از نامی گشت 

 

آژانس نامی گشت با بیش از ده سال سابقه به‌عنوان مجری و برگزارکننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند و باکیفیت‌ترین پکیج‌های مسافرتی تور تایلند را به گردشگران و علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید به تایلند سفر کنید و از جاذبه‌های دیدنی این کشور شگفت‌انگیز لذت ببرید با ورود به وب‌سایت نامی گشت انواع تورهای این مقصد را مشاهده و مقایسه کنید. 

سپس با مشاوران نامی گشت با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۹۳۹۸۰۰۰ تماس بگیرید و جهت رزرو تور تایلند اقدام نمایید؛ بهتر است برای نهایی کردن خرید و پرداخت هزینه به‌صورت حضوری به آژانس مراجعه کنید. 

امتیاز 4.5 از 5 | از بین 65 امتیاز دهنده به تور تایلند

سوالات متداول تور تایلند

بله؛ مسافران جهت سفر به این کشور به ویزای توریستی نیاز دارند.

فصل زمستان، بهترین و مناسب‌ترین فصل سفر به تایلند محسوب می‌شود.

بهتر است در این سفر بات (واحد پولی تایلند) و مقداری دلار و یورو با خود به همراه داشته باشید.

خیر؛ سفر به تایلند از سفرهای نسبتاً گران آسیایی محسوب می‌شود.

مسافران با دریافت این ویزا، یک ماه اجازه اقامت در تایلند را دارند.

نظرات

1401/10/05

حسین ابراهیمی

سلام : لطف بفرمایید مدت زمان ۵۸ روز از روز صدور ویزا و ثبت در پاسپورت شروع مشود یا از زمان ورود به تایلند اغاز می شود ؟ یا ۵۵ روز اقامت توریستی ۳ روز صدور ویزا تشکر


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، مدت زمان ویزای تور تایلند از روز پرواز شما و بدو ورود به تایلند شروع میشود. مدت زمان سه روز کاری برای اخذ ویزا شامل 58 روز اعتبار ویزای شما نمیشود.

1401/09/15

اشکان

سلام گرفتن ویزای تور تایلند از سفارت چقدر طول میکشه؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی،اخذ ویزای تور تایلند حدودا یک هفته کاری طول میکشد.

1401/06/17

عاطفه

تور تایلند با تعداد روزهای کمترم هست ؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی،بله شما میتوانید در تور تایلند 14 شب یا 7 شب به انتخاب خودتان شرکت کنید.

1401/05/30

محمد اصغری

سلام قیمت ویزای تور تایلند چقدر می باشد؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، ویزای تور تایلند به صورت تک موجود نمی باشد و قیمت آن روی تور کامل تایلند یعنی با هزینه اقامت و پرواز رفت و برگشت اعمال شده است.

1401/05/12

پرنیان

سلام اعتبار پاسپورت من تا بهمن امسال هست و من میخواهم در تور تایلند شهریور شرکت کنم آیا این امکان وجود دارد؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی خیر، برای شرکت در تور تایلند پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.میتوانید از طریق پلیس +10 برای تمدید کردن پاسپورت خود اقدام کنید.