تور مارماریس


قیمت تور مارماریس

تورهای پیشنهادی

ویدیو گردشگری مارماریس

مارماریس شهری بندری در جنوب غربی کشور ترکیه می باشد، که به دلیل نزدیکی این شهر به دریا و همچنین وجود دو لنگرگاه اصلی همگی باعث شده اند تا این شهر، مرکزی برای کشتیرانی و غواصی به شمار برود و وجود همین موضوع باعث شهرتش شده است. شما از آب های مارماریس به راحتی می توانید به جزیره یونانی رودس حرکت سفر کنید و همانطور که مشخص است آب های این شهر از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

بهترین زمان سفر به مارماریس

مارس تا ژوئن

 

بهار

ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار، منجر به آب و هوایی معتدل و دلچسبی می ‌شود. دمای میانگین در این فصل در حدود 16٫6 تا 27٫7 درجه سانتتیگراد متغییر است و هرچه که به تابستان نزدیک ‌تر می‌شویم، هوا گرم ‌تر شده و نیز بارش باران با متوسط 1 تا 2 روز بارش در ماه در بهار دیده می شود. فصل بهار دومین زمان شلوغ گردشگری مارماریس بشمار رفته و همین موضوع این فصل را زمانی ایده ‌آل برای گشت و گذار در خلوتی شهر از گردشگران می کند.

ژوئن تا سپتامبر

 

تابستان

ماه‌ های میانی سال در فصل تابستان، میزبان آب و هوایی معتدل و به‌ صورت مطلوب و گرم هستند و در این ماه ها شاهد بارش باران نیستید. ماه ‌های ژوئن تا آگوست، فصل داغ گردشگری از نظر حضور گردشگران در مارماریس می باشد، بنابراین ممکن است با افزایش قیمت در هزینه هتل ‌ها و پروازها رو به ‌رو شوید.

سپتامبر تا دسامبر

 

پاییز

دمای میانگین در فصل پاییز در محدوده 19٫9 تا 33٫3 درجه سانتیگراد است که با توجه به میزان رطوبت و وزش باد، به شما احساس دلپذیری را القا میکند. حدودا در هر ماه به‌ صورت میانگین 1 تا 3 روز بارش برف یا باران وجود دارد. با توجه به آب و هوای پاییز فصل خلوت گرشگری مارماریس محسوب می شود، بنابراین قیمت هتل‌ ها و بلیط ‌های هواپیما به طرز چشمگیری کاهش می ‌یابد.

مارس تا ژوئن

 

زمستان

هوا در فصل زمستان با دمای میانگین 14٫8 تا 18٫3 درجه سانتیتگراد در مارماریس کمی سرد می شود، به‌ صورت میانگین 3 تا 6 روز بارش موثر برف و باران در این زمان از سال دیده می شود و نیز فصل زمستان، نیز از فصول خلوت گردشگری و ارزان مارماریس می باشد.

اطلاعات سفر
 
  • تلفن پیش شماره : 90+
  • اختلاف ساعت اختلاف ساعت با ایران : 1:30-
  • واحد پول واحد پول : لیر
  • تماس با اورژانس شماره تماس با اورژانس : 112
  • آتش نشانی شماره تماس با آتش‌نشانی : 110
  • طول پرواز طول پرواز  : حدودا 3 ساعت
  • ویزا  ویزا : ندارد
  • زبان رسمی زبان رسمی : ترکی استانبولی
  • پلیس گردشگری پلیس گردشگری : 5274503
  • مذهب مذهب : اکثرا شیعه

درباره تور مارماریس

 

تجربه سفر با تور مارماریس، این شهر ساحلی محبوب در قلب جنوب غربی ترکیه، شما را به یک سفر خاطره‌انگیز در شهری با آب‌وهوای مدیترانه‌ای و ساحل‌های فیروزه‌ای دعوت می‌کند. این مقصد شگفت‌انگیز، با جاذبه‌های منحصر به فردش مانند ساحل ایچملر، خیابان بارهای بارماریس و موزه قایقرانی، جای ویژه‌ای در دل گردشگران بازکرده است. از تجربه گشت و گذار در دالیان، بازدید از غارهای فسفوری، کشف تئاتر باستانی و قلعه مارماریس و همچنین فرصت‌های شیرجه و غواصی در آب‌های زلال با اطمینان از خدمات و جاذبه‌های توریستی مارماریس، تجربه یک سفر هیجان‌انگیز با خاطرات خوب لذت ببرید. تور ارزان مارماریس با ارائه بهترین قیمت و خدمات امکاناتی همچون گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی‌زبان، تجربه‌ای راحت و استثنایی را برای مسافران فراهم می‌کند.آژانس نامی گشت با ارائه آفر‌های ویژه و بهترین قیمت تور مارماریس، نه‌تنها دغدغه‌های مسافران را برطرف می‌کند، بلکه با ارائه تخفیف‌های منحصربه‌فرد در مراکز خرید مارماریس، لحظاتی بی‌نظیر و خاطره‌ساز را برایتان فراهم می‌آورد. 

 

درباره تور مارماریس

 

نقشه گردشگری مارماریس

 

نقشه گردشگری مارماریس

 

چرا به مارماریس سفر کنیم؟

 

مارماریس، بی‌شک جذاب‌ترین و زیباترین منطقه توریستی ترکیه محسوب می‌شود. اگر اهل ماجراجویی و کاوش هستید، در سفر با تور ماماریس می‌توانید به بازدید جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی این شهر بروید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار سواحل رؤیایی مارماریس که زیبایی دوچندانی به این شهر بخشیده‌اند، بنشینید و به چشم‌انداز آن خیره شوید و لذت ببرید. 
جالب است بدانید که قدمت مارماریس ترکیه با کلی جاهای دیدنی و تفریحی‌اش، به قرن ششم پیش از میلاد مسیح (ع) برمی گردد و یکی از قدیمی‌ترین مناطق ترکیه به شمار می‌رود؛ اما امروزه این شهر همراه با سواحل سنگی و تفرجگاه‌های ساحلی هیجان‌انگیزش مسافران را مسحور خود کرده است. اصلی‌ترین دلیل عمده محبوبیت مارماریس وجود شب‌های زنده این شهر در خیابان بار (Bar) است. 

 

درباره تور مارماریس

 

مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به مارماریس + ویزای مارماریس

 

طبق توافق بین دولت ایران و ترکیه، مسافران ایرانی جهت ورود به کشور ترکیه و اقامت تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند. چنانچه شما بیشتر از ۳ ماه می‌خواهید در خاک ترکیه باشید، باید به سفارت این کشور بروید و درخواست دریافت ویزا بلندمدت بدهید. یادتان باشد که هنگام ورود به این کشور، حتماً مهر ورود در پاسپورت شما زده شود، در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.
در خصوص مدارک موردنیاز برای سفر به مارماریس باید بگوییم که مدارک خاصی لازم ندارید؛ تنها مدرک قابل‌توجه برای سفر پاسپورت شما با حداقل ۷ ماه اعتبار است. همچنین، همراه ‌داشتن فیش پرداخت عوارض خروج از کشور و ارز خارجی که مناسب‌ترین ارزی که می‌توانید با خود ببرید، ارز دلار یا لیر است.

 

قیمت تور مارماریس بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

 

قیمت تور مارماریس با توجه به عواملی همچون نرخ بلیت هواپیما و قیمت هتل رزرو شده در مارماریس متفاوت و متغیر است. علاوه بر این موارد که تأثیرات چشمگیری در قیمت نهایی تور مارماریس دارد، تعداد روزهای اقامت، فصلی که در آن به مارماریس سفر می‌کنید و همچنین خدماتی که به آژانس درخواست می‌دهید، همگی می‌توانند هزینه تور مارماریس شما را دستخوش تغییرات قابل‌توجهی کند. حواستان باشد که قیمت تور مارماریس در تعطیلات تابستان، نوروز و در زمان‌های شلوغ سال افزایش می‌یابد.
در بالای این صفحه قیمت‌های متنوعی برای تور مارماریس، ارائه کرده‌ایم تا با توجه‌ به سلیقه‌تان، خواسته‌هایتان و بودجه موردنظرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. در ضمن اگر دنبال تورهای ارزان هستید، قیمت تور لحظه آخری مارماریس بسیار مناسب است. 
آژانس مسافرتی نامی گشت مجری مستقیم تور مارماریس ترکیه است؛ از این‌ جهت می‌توانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان مارماریس می‌توانید بهترین آفر تور را با قیمتی مناسبی رزرو کنید.

تور مارماریس ارزان ؛ آیا انتخاب درستی است؟

در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن نرخ ارز در ایران، بیشتر افراد به دنبال تورهای ارزان‌قیمت مارماریس می‌گردند. در اصل، این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران محسوب می‌شود، اما آیا این تورها انتخاب درستی است! یا اصلاً تورهای ارزان مارماریس در این شرایط وجود دارند؟
اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، باید بگوییم که بسیاری از شما مسافران منتظر فرصتی مناسب برای سفری مقرون‌به‌صرفه هستید؛ اما شما تنها زمان‌هایی از سال می‌توانید ارزان به مارماریس سفر کنید، یعنی زمان‌های لوسیزن یا کم گردشگر مارماریس که هتل‌ها و ایرلاین‌ها آفرهای وسوسه‌انگیزی را به مشتریانشان ارائه کرده‌اند و آن ‌هم بستگی به شرایط زمانی شما دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید یا خیر! 

تور مارماریس لحظه آخری یا همان تور آفری مارماریس!

اگر موضوع اصلی شما هزینه‌های سفر به مارماریس است. همچنین، پایین‌بودن نرخ تور برایتان الویت دارد، بهترین گزینه برای شما رزرو تور لحظه آخری مارماریس خواهد بود. آیا تعریف درست تور مارماریس لحظه آخری را می‌دانید؟ این تورها به این معنا هستند که 1 یا 2 روز مانده به برگزاری تور، اگر بلیط هواپیما + هتل‌های چارتر شده، پر نشده باشند، آژانس‌ها تصمیم می‌گیرند تورهای مارماریس را با حداقل ۳۰ الی ۵۰ درصد کاهش قیمت به مسافران ارائه دهند.
ویژگی منحصر‌به‌فرد این نوع تورها، قیمت پایین آن‌ها است؛ چون مسافران فرصت بسیار کمی برای آماده‌شدن برای سفر دارند و باید چمدان به دست راهی تور ارزان مارماریس لحظه آخری شوند. برای دیدن تور لحظه آخری و ارزان مارماریس و همچنین، آفر تور لحظه آخری مارماریس می‌توانید از لینک‌های بالای این صفحه استفاده کنید و تور موردنظرتان را انتخاب نمایید.

درباره تور مارماریس

 

انواع تور مارماریس ؛ هوایی یا زمینی؟

 
در ادامه این مطلب از راهنمای خرید تور مارماریس، اطلاعات مربوط به هر یک از روش‌های سفر به مارماریس را به شما عزیزان می‌دهیم که بتوانید طبق سلیقه و بودجه خود انتخاب‌های متنوعی پیش رو داشته باشید:
 

تور مارماریس هوایی، گزینه‌ای راحت برای مسافران!

اگر با تور هوایی راهی این مقصد هستید، باید بدانید که در حال حاضر پروازها به خود شهر مارماریس نمی‌روند، بلکه شما با پرواز معراج و زاگروس به ازمیر می‌روید که پروازتان به فرودگاه دالامان می‌نشیند و بعد از حدوداً یک ساعت با ترانسفر زمینی به مارماریس خواهید رسید. در زیر به معرفی مسیر هوایی این 2 ایرلاین خواهیم پرداخت:

معرفی پروازهای مارماریس با خطوط هوایی مختلف

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی‌های که به مارماریس پرواز دارند شامل هواپیمایی معراج، هواپیمایی زاگرس هستند:
  • هواپیمایی معراج (Meraj Airlines):
شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی معراج ← ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی دالامان (۱۰ دقیقه انتظار) ← با ترنسفر ← ۱ ساعت ← مارماریس (۶ شب اقامت)
  • هواپیمایی زاگروس (Zagros Airlines):

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی زاگروس ← ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی دالامان (۳۰ دقیقه انتظار) ← با ترنسفر ← ۱ ساعت ← مارماریس (۶ شب اقامت)

قیمت تور هوایی مارماریس چقدر است؟

آژانس مسافرتی نامی گشت فهرستی از متنوع‌ترین تورهای مارماریس در پکیج‌های مختلف با قیمت‌های گوناگون در اختیار شما قرار داده است تا باتوجه‌به بودجه و زمان خود بهترین پکیج تور مارماریس را انتخاب کنید. در کل قیمت تورهای مارماریس با این نوسانات ارزی در داخل ایران تغییرات چشمگیری دارد؛ بنابراین بهترین روش اطلاع از قیمت‌ تورهای مارماریس، مراجعه به وب‌سایت نامی گشت است.

آیا تور مارماریس زمینی هم برگزار می‌شود؟

بیشتر مسافران بر این تصورند که مارماریس تنها به‌صورت تورهای هوایی برگزار می‌شود؛ اما باید بگوییم خیر؛ در ایام پرترافیک سال مثل تابستان و نوروز و تعطیلات رسمی طولانی، آژانس‌های مسافرتی تور زمینی مارماریس را اجرا می‌کنند. در زمان‌هایی که حجم و درخواست مسافران به اوج خود می‌رسد، آژانس‌ها تصمیم به برگزاری تورهای زمینی می‌کنند؛ اگر این تورها به حدنصاب برسند، می‌توانید سفری متفاوت و شاد گروهی را با تور زمینی مارماریس تجربه کنید، البته اگر مسافت و طولانی‌بودن مسیر اذیتتان نمی‌کند.
درعین‌حال اگر به دنبال تور ارزان و قیمت مناسب هستید، تور زمینی مارماریس گزینه‌ای عالی برای شماست. در ضمن تور زمینی مارماریس از تبریز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و در آخر اگر مبدأ شما شهر تهران است، حدود ۳۰ ساعت تا مارماریس را در اتوبوس خواهید بود.

تور لوکس مارماریس ؛ تجربه‌ای رؤیایی در سواحل مدیترانه!

یکی از نکات مهم و اساسی برای رزرو تور مسافرتی مارماریس توجه به انتخاب نوع تور است که در اصل دو نوع تور برای این مقصد ارائه می‌شود، تورهای ارزان و لوکس که مورد یکی از آنها در بالا توضیح دادیم و دیگری تور لوکس مارماریس به شمار می‌رود. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند، سفری لاکچری و متفاوتی را تجربه کنند و هزینه‌های سفر برایشان اهمیت ندارد، می‌توانند این نوع تورها را انتخاب کنند که توسط آژانس‌ نامی گشت، طبق سلیقه شما ارائه خواهد شد.

آنچه در تورهای لوکس مارماریس موردتوجه است، امکانات و خدمات لوکس و فوق‌العاده‌شان است: مثلاً رزرو بلیت هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران‌ترین صندلی‌های پرواز است و می‌توانید سفر لوکس خود را به این راحتی آغاز کنید. 

همچنین از خدمات این نوع تورها می‌توان به: ارائه وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره تاپ، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین‌های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری با راهنمای فارسی‌زبان در مقصد و... اشاره نمود.

تور اقساطی مارماریس

اگر دوست دارید با تور مارماریس لوکس با خدمات عالی آن هم به‌صورت اقساطی سفر کنید، آژانس نامی گشت ایرانیان، بهترین انتخاب برای شما مسافران است. مسافران بهترین تور مارماریس را قسطی، بدون ضامن و تنها با یک دسته‌چک و پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل تور، می‌توانند از مجموعه نامی گشت تهیه نمایند. مزیت تور اقساطی مارماریس در این است که بعد از برگشت از سفرتان مابقی هزینه تور را به‌صورت اقساطی پرداخت نمایید؛ بدین صورت تور لوکس مارماریس ما را ارزان و قسطی تجربه کرده‌اید.

تور مارماریس از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

 

اغلب مبدأ تورهای مارماریس تهران است؛ اما مسافران می‌توانند مبدأ خود را از سایر شهرهای بزرگ کشور مثل تور مارماریس از شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز و... تغییر دهند.

پکیج تور مارماریس از تهران

آژانس هواپیمایی نامی گشت طیف متنوعی از پکیج‌های تور مارماریس از تهران با هتل‌های یوآل (UALL) را به مسافرانش ارائه می‌دهد. خوشبختانه تنوع هتل‌ها + پرواز و سایر خدمات در تورهای مارماریس، بالاست که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. در ادامه قصد داریم بهترین و پرطرفدارترین پکیج تورهای مارماریس از تهران که آژانس نامی گشت برگزار می‌کند را معرفی کنیم:
تور مارماریس ۶ شب و ۷ روز: در این تور شما خدماتی همچون بلیط رفت‌وبرگشت + با ایرباس معراج یا زاگروس + ترانسفر فرودگاهی + اقامت در هتل + بیمه مسافرتی را دریافت خواهید کرد.

فرودگاه مارماریس ؛ آیا مارماریس فرودگاه دارد؟

 

نزدیک‌ترین فرودگاه به مارماریس ترکیه، فرودگاه بین‌المللی دالامان (Dalaman Airport) است که اغلب پروازها از ایران و سایر شهرها به این فرودگاه فرود می‌آیند. در ضمن این فرودگاه درست در فاصله ۹۰ کیلومتری مارماریس قرار دارد. همچنین، فرودگاه بین‌المللی بدروم نیز در نزدیکی مارماریس است که چیزی حدود ۱۳۰ کیلومتر با مارماریس فاصله دارد که در بعضی مواقع، پروازها به این فرودگاه می‌نشینند.
مهم است بدانید فرودگاه دالامان به مارماریس نزدیک‌تر از فرودگاه بین‌المللی بدروم است؛ بنابراین گزینه عاقلانه‌تری برای سفر به مارماریس خواهد بود و بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند این فرودگاه را در تور هوایی مارماریس خود انتخاب کنند.
فرودگاه دالامان مارماریس در اصل یک فرودگاه بین‌المللی است. این فرودگاه ۲ پایانه مجزا دارد؛ یک پایانه مخصوص پروازهای داخلی ترکیه و دیگری برای پروازهای بین‌المللی مورداستفاده قرار می‌گیرد. فرودگاه دالامان به ۱۲۰ نقطه مختلف جهان پرواز دارد و همچنین ۱۲ گیت پرواز و ۸ پل ارتباطی مجزا برای سوارشدن مسافران دارد.

اطلاعات کلی فرودگاه دالامان ترکیه

اگر پرواز شما از تهران به این فرودگاه می‌نشیند، بهتر است اطلاعات کلی از این فرودگاه در دست داشته باشید:

  • نام فرودگاه دالامان ترکیه: Dalaman Airport
  • نوع فرودگاه: همگانی و نظامی
  • کد یاتا: DLM
  • کد ایکائو: LTBS
  • ارتفاع از سطح دریا:  ۲۰ متر
  • ترمینال‌ها: ۲ ترمینال
  • سایت: yda.aero
  • آدرس: Ege Mh., 48770 Dalaman/Muğla Province, Turkey
  • تلفن: +۹۰ ۲۵۲ ۷۹۲ ۵۵ ۵۵

جاذبه های دیدنی مارماریس

 

جزیره‌ دیدنی مارماریس با آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای، سواحل بکر و زیبا، تفریحات آبی، پارک‌های ملی سرسبز، هتل‌ها و ریزورت‌های یوآل، تجربه قایقرانی عالی، اسب‌سواری در کنار ساحل، رستوران‌های دریایی مشهور و... توانسته به مقصدی ناب و محبوب برای گردشگران تبدیل شود. 
جاذبه‌های مارماریس باعث شده است تا این شهر ساحلی به یکی از بهترین گزینههای سفر ماجراجویانه به جهانیان معرفی شود؛ در زیر به معرفی مهم‌ترین جاهای دیدنی مارماریس می‌پردازیم:

  1. منطقه دالیان: تفرجگاهی بی‌نظیر در سفر به مارماریس
  2. مارینا مارماریس: مرواریدی بی‌همتا در دل مارماریس
  3. غواصی: فرصتی برای کشف شگفتی‌های دریای مارماریس
  4. آبشار تورگوت: خلق هنرمندی طبیعت
  5. جزیره کلئوپاترا: ساحل طلایی مارماریس
  6. پارک آبی مارماریس: یک روز پر از هیجان و شادی
  7. قلعه مارماریس: چشم‌اندازی خیره‌کننده از کل شهر

هتل‌های مارماریس، هتل 5 ستاره

 
بهترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:
  • هتل هیلتون دالامان ریزورت (Hilton Dalaman Sarigerme hotel)
  • هتل آکوا مارماریس (Hotel Aqua)
  • هتل مارتی ریزورت (Marti Resort Hotel) 
  • هتل اورکا لوتوس بیچ (Orka Lotus Beach Hotel)
  • هتل الگانس اینترنشنال مارماریس (Elegance Hotels International, Marmaris)
  • هتل تی یو آی بلو گرند آزور ماماریس (TUI BLUE Grand Azur Hotel)
 

هتل‌های چهار ستاره مارماریس

 
بهترین هتل‌های ۴ ستاره مارماریس را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:
  • هتل ویلا پرینسس  (Villa Princess) 
  • هتل اورسماریس بوتیک  (Örsmaris Boutique Hotel)
  • هتل کومت دلوکس سوئیت  (Comet De Luxe - Halal All Inclusive) 
  • هتل سسین  (Sesin Hotel)
  • هتل ستیا بیچ ریزورت  (Cettia Beach Resort) 
  • هتل پاشا بی  (Pasabey Hotel)
  • هتل جولیان کلاب  (Julian Club Hotel)
  • هتل دورا بیچ  (Dora Beach Hotel)
 

هتل‌های ارزان و سه ستاره مارماریس

 
بهترین هتل‌های ۳ ستاره مارماریس را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:
  • هتل سیهان ترک مارماریس ( (Cihantürk Hotel
  • هتل هالیجی مارماریس  (Halici Otel Marmaris)  
  • هتل آگین پارک مارماریس  Aegean Park Hotel))
  • هتل کلاب دورادو مارماریس  (Aegean Park Hotel)
  • هتل اینترمار مارماریس  (Intermar Hotel)
  • هتل سونن مارماریس  (Sonnen Hotel)
 

بهترین هتل‌های uall مارماریس

 
بهترین هتل‌های یوآل مارماریس را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:
  • هتل هیلتون دالامان (Hilton Dalaman)  
  • هتل دی ریزورت گرند آزور (De Resort Grand Azur)  
  • هتل گرین نیچر ریزورت (Green Nature Resort)  
  • هتل مارتی ریزورت (MARTI RESORT HOTEL) 

 

هزینه هتل در مارماریس در 1403 چقدر است؟

در مارماریس گزینه‌های اقامتی متنوعی با هزینه‌های مختلف پیش روی شماست که در زیر حدود قیمت هر نوع هتل در هر شب اقامت (سال 1403) ارائه‌شده است:
  • هتل‌های دوستاره: حدود صد لیر ترکیه تا چهارصد لیر ترکیه
  • هتل‌های سه ستاره: حدود ۱۲۰ لیر ترکیه تا پانصد لیر ترکیه
  • هتل‌های چهارستاره: حدود دویست لیر ترکیه تا هزار و سیصد لیر ترکیه
  • هتل‌های پنج‌ستاره: از دویست و سی لیر ترکیه تا دو هزار و پانصد لیر ترکیه
  • هاستل‌ها: از شبی چهل لیر ترکیه تا ۱۲۰ لیر ترکیه
  • میهمان‌خانه: از شبی پنجاه لیر ترکیه تا ۶۰۰ لیر ترکیه

 

مزایا، خدمات و آفر خرید تور مارماریس نامی گشت

 

مجموعه مسافرتی نامی گشت همواره سعی دارد، مناسب‌ترین تورهای چارتری و لحظه آخری مارماریس را به گردشگران ارائه دهد. این اطمینان را به شما می‌دهیم که ارزان‌ترین و متنوع‌ترین قیمت تور مارماریس را در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بهترین تور مارماریس را انتخاب کنید. با خرید تور مارماریس از نامی گشت مزایای زیر را در سفر به این کشور دریافت می‌کنید:

  • بهترین قیمت رزرو تور مارماریس + انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  • ارائه بیمه مسافرتی به مشتریان
  • ترانسفر شهری و فرودگاهی
  • گشت شهری رایگان روی تور مارماریس
  • دارای لیدرهای فارسی زبان و مجرب
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان
  • مشاوره رایگان از تیم موفق و باتجربه نامی گشت

مشاوره، خرید یا رزرو تور مارماریس از نامی گشت

 

گردشگران می‌توانند در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، دقیقه تور مارماریس موردنظرشان را مشاهده و بررسی نمایند و در نهایت در تماس با کارشناسان نامی گشت آن را رزرو کنند. همچنین، امکان بررسی و مقایسه هتل‌های مارماریس و خدمات آن‌ها و انتخاب بهترین پکیج تور مارماریس برای شما فراهم است. 
کافی است برای رزرو تور مارماریس با شماره‌تلفن ۴۹۳۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره سفر از کارشناسان نامی گشت، تور مارماریس خود را در زمان موردنظرتان رزرو کنید. به‌این‌ترتیب، به‌راحتی در کمترین زمان رزرو هتل و بلیط خود را برای سفر به مارماریس ترکیه انجام داده‌اید. همچنین، می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ساعته آنلاین نامی گشت، از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش رزرو تور ارزان در مارماریس مطلع شوید و ارزان‌ترین تور مارماریس را تهیه کنید.

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 57 امتیاز دهنده به تور مارماریس

سوالات متداول تور مارماریس

تعطیلات بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به مارماریس هستند.

قیمت تور مارماریس به عواملی مثل مدت سفر، زمان سفر، کیفیت هتل، خدمات تور و... بستگی دارد.

داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از زمان خروج برای خرید تور مارماریس ضروری است.

 

نتسل مارینا، مرکز خرید پوینت، پنجشنبه‌بازار مارماریس، بازار کارسی و مرکز خرید گیما مشهورترین مراکز خرید مارماریس هستند.

 

ساحل فولک مارماریس و ساحل اوزونیالی جزو بهترین سواحل دیدنی مارماریس هستند.

نظرات

1401/10/06

کژال برزگر

سلام من قصد دارم ماه آینده به دیدن یکی از اقوامم که توی مارماریس زندگی میکنه برم خواستم بدونم امکانش هست که تور مارماریس رو برام بدون هتل رزرو کنید؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، متاسفانه امکان خریداری تور مارماریس بدون هتل وجود ندارد تمامی تور ها شامل بلیط رفت و برگشت+اقامت در هتل میشوند.

1401/09/10

رادمهر

سلام وقتتون بخیر در تور مارماریس هتل های 5 ستاره خوب که اکثرا ایرانی ها رزرو می کنن رو میگین ؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، هتل های خوب در تور مارماریس شامل هتل Sentido،labranda،marti می باشند.

1401/08/24

کامی

سلام درتور مارماریس میتوانید هتلی که در لیست هتل هایتان نیست برایمان رزرو کنید؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، در صورت در خواست رزرو هتل دیگر با کارشناسان تور مارماریس تماس گرفته و پس از هماهنگی درخواست هتل مورد نظر با آنها امکان رزرو آن وجود دارد

1401/08/01

آرمین

سلام وقت بخیر تور مارماریس برای نوروز 1402 چه قیمت هاییه؟ شرایطش روبهم میگین ممنونم


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، قیمت های تور مارماریس برای نوروز 1402 فعلا مشخص نشده است.

1401/06/22

کیارش

پرواز مستقیم برای تور مارماریس دارید؟توی کدوم فرودگاه می شینه؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی بله، پرواز معراج به صورت مستقیم به فرودگاه دالامان تور مارماریس می نشیند.

1401/06/02

آرش مرادی

سلام وقتتون بخیر پرواز های تور مارماریس در کدام فرودگاه می شینن؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافرگرامی، پرواز های مستقیم تور مارماریس در فرودگاه مارماریس می نشینند و پرواز های غیر مستقیم در فرودگاه ازمیر که باید مسیر سه ساعته زمینی تا مارماریس در آن طی شود.

1401/04/25

علی

سلام چطوری باید تور مارماریس رو رزرو کنم؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی وقت بخیر،برای رزرو تور مارماریس با شماره تلفن 49398000 تماس بگیرید پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم از کارشناسان مربوطه و تحویل مدارک میتوانید در تور مارماریس شرکت کنید.

1401/03/22

جواد ناصری

سلام وقت بخیر من چندتا سوال راجب تور مارماریس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید مارماریس کجای ترکیه قرار داره و آب هواش در این تاریخ چطوره؟


پاسخ کارشناسان: سلام وقت بخیر مارماریس جزیره ای در ترکیه است که در امتداد ساحل جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده این شهر بندری در بین ساحل دریای اژه و دریای مدیترانه و در بین رشته ‌کوه‌ های کنار دریا قرار گرفته.آب و هوای تور مارماریس در خرداد معتدل و به‌ صورت مطلوبی گرم است همچنین زمان مناسبی برای شنا در سواحل تور مارماریس می باشد

1401/02/24

حدیث کرمی

سلام خسته نباشید پس از شرکت در تور مارماریس امکان تمدید مدت زمان اقامت وجود دارد؟من تور مارماریس 6 شب را خریداری کردم و قصد دارم چند شب بیشتر اقامت داشته باشم ممنون میشم راهنمایی کنید


پاسخ کارشناسان: سلام وقت بخیر بله شما میتوانید مدت زمان اقامت خود در تور مارماریس را تمدید کنید البته در صورتی که بلیط برگشت را خریداری کرده باشید هزینه بلیط برگشت شما سوخت میشود و لازم است که برای برگشت به تهران دوباره بلیط برگشت را خریداری کنید.

1401/02/04

پريسا دهقان

سلام ببخشيد ارديبهشت هم تور دارين و ميشه اطلاعاتش را بفرماييد


پاسخ کارشناسان: سلام وقت بخیر بله تور مارماریس اردیبهشت موجود است برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

نمایش نظرات بیشتر...