تور مالزی


  • به صفحه تور مالزی با قیمت‌های استثنایی و پیشنهادات ویژه و لحظه آخری خوش آمدید! در اینجا خرید بدون دردسر از مجری مستقیم با پشتیبانی در طول سفر را خواهید داشت.

قیمت تور مالزی

تورهای پیشنهادی

ویدیو گردشگری مالزی

مالزی کشوری با مردم خندان و پر مهر و محبت که با داشتن شگفتی ‌های متنوعش توجه گردشگران از سراسر دنیا به خود جلب کرده است. سراسر این کشور پوشیده از جنگل‌ های سرسبز و بکر است که محل زندگی نادرترین حیوانات دنیا می باشد. تور مالزی برای گردشگرانی که علاقه ‌مند به طبیعت و یا کشف دنیای زیر آب با غواصی هستند بهترین گزینه انتخابی بشمار می رود. کشور مالزی علاوه بر طبیعت بکر و زیبا از صنعتی و مدرنیته شدن هم بهره‌ زیادی برده است.

بهترین زمان سفر به مالزی

مارس تا ژوئن

 

بهار

فصل بهار در مالزی با گرم شدن هوا و بارش باران همراه می شود و البته بارش باران‌ ها به صورت کوتاه مدت بوده و دائمی نیست. اما به علت بالا بودن دما، هوا کمی شرجی می شود و البته با پوشیدن لباس خنک می‌ توانید اوقات لذت بخشی را در مالزی سپری کنید. در آخر نرخ تورهای مالزی در بهار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

ژوئن تا سپتامبر

 

تابستان

فصل تابستان نیز در مالزی مانند بهار گرم و بارانی میباشد، با این تفاوت که مدت بارش باران در تابستان طولانی ‌تر از بهار بوده و اگر با آب‌ وهوای شرجی مشکلی ندارید این امکان را دارید که تابستان را برای سفر ارزان به مالزی انتخاب کنید. نرخ تورهای مالزی در تابستان نسبت به فصل پاییز و زمستان بسیار پایین است.

سپتامبر تا دسامبر

 

پاییز

فصل پاییز در مالزی با کاهش باران و همچنین خنک ‌تر شدن هوا آغاز می شود، پاییز با داشتن آب و هوایی بسیار خنک و مطبوع بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی و گشت و گذاری هیجان انگیز و لذت بخش در مالزی است و البته دقت داشته باشید که نرخ تورهای مالزی نسبت به فصل بهار و تابستان افزایش پیدا می ‌کند.

مارس تا ژوئن

 

زمستان

فصل زمستان در مالزی نیز همانند فصل پاییز با کاهش بارندگی و بهتر شدن دمای هوا روبرو می شود. نکته جالب توجه اینکه زمستان‌ ها در این کشور اصلا آنطوری که تصو میشود، اصلا سرد نیست بلکه از بهترین فصل ‌های سفر به مالزی نیز نامبرده می شود و میز تورهای مالزی در فصل زمستان نسبت به تابستان و بهار با افزایش نرخ بیشتری همراه است.

اطلاعات سفر

 

  • تلفن پیش شماره : 60+
  • اختلاف ساعت اختلاف ساعت با ایران : 4:00+
  • واحد پول واحد پول : رینگیت
  • تماس با اورژانس شماره تماس با اورژانس : 991
  • آتش نشانی شماره تماس با آتش‌نشانی : 991
  • طول پرواز طول پرواز  : حدودا 8 ساعت
  • ویزا  ویزا : دارد
  • زبان رسمی زبان رسمی : مالایی
  • پلیس گردشگری شماره تماس با پلیس : 992
  • مذهب مذهب : اکثریت اسلام

درباره تور مالزی

 

گردشگران، تور مالزی را  با برج‌های دوقلوی پتروناس، کوه کینابالو و سواحل رویایی به عنوان یک سفر افسانه‌ای با جاذبه‌های دیدنی، تفریحات هیجان‌انگیز و بازارهای شبانه می‌شناسند. این تور با تنوع مقاصد از ۷ شب اقامت در شهر کوالالامپور تا تجربه تور ترکیبی ۳ کشور تایلند، اندونزی و سنگاپور، سالانه مسافران متعددی را به خود جلب می‌کند.

تور مالزی، یک سفر لازم و لذت‌بخش است که در هر روز از سال با توجه به جاذبه‌های توریستی و تفریحی این شهر نظیر سواحل زیبا و جنگل‌های انبوه جزیره لنکاوی، جنگل بارانی تامان نگارا، پارک ملی بورنئو و معبد باتو کیو تقاضای بسیاری دارد. با خرید تور مالزی، بهترین راه برای تجربه یک سفر راحت و ارزان به شهرهای مالزی را فراهم می‌کنید. با رزرو تور مسافرتی مالزی از آژانس گردشگری نامی گشت، می‌توانید با بهترین پروازها و اقامت در هتل‌های معتبر به شهر کوالالامپور سفر کرده و لحظاتی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

تور مالزی

چرا باید به مالزی سفر کنیم؟

 

دلایل زیادی برای سفر به مالزی وجود دارد که مسافران را جهت برنامه‌ریزی و رزرو تور مالزی ترغیب می‌کند. به عنوان مثال، جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی فوق‌العاده، سواحل آرام و دوست‌داشتنی، آب‌های شفاف و مردم میهمان‌نواز و خونگرم، همه این‌ها در کنار هم توانسته مالزی را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کند.
از محبوبیت ویژه این تور می‌توان به جاذبه‌های مذهبی و تنوع غذاهای حلال این کشور اشاره کرد. در کنار این‌ها سواحل رؤیایی مالزی با طیف متنوعی از ورزش‌های مهیج آبی و تجربه غواصی در آن‌ها می‎تواند هر گردشگری را شیفته خود کند. تور مالزی بی‌شک مقصدی ایدئال برای تفریح، گشت‌و‌گذار و سرگرمی شما مسافران است.
از دیگر دلایل محبوبیت این مقصد می‌توان به این نکته اشاره کنیم که چندفرهنگی بودن مالزی، باعث شده است که به این کشور جذاب لقب «بهشت هنر آشپزی» در دنیا دهند. همچنین، مالزی محل برگزاری صدها جشنواره هزار رنگ و دیدنی است. 
در سفر به این کشور حتما از جاذبه‌های توریستی و جذاب در تور مالزی: جزیره مانوکان، جورج تاون، غارهای باتو، پارک دریایی Pulau Payar لنکاوی، معبد کک لوک سی، جزیره ردانگ، پارک ملی باکو ساراواک، برج دوقلو پتروناس کوالالامپور، جزیره سیپادان صباح، رودخانه کیناباتانگان و... دیدن کنید و کلی تجربیات شیرین و جدید بدست آورید.

مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به مالزی + ویزای مالزی

 

در نظر داشته باشید که اگر برای مدت‌زمان ۱۴ روز یعنی ۲ هفته می‌خواهید در مالزی اقامت داشته باشید، نیازی به دریافت ویزای مالزی ندارید؛ اما اگر قصد دارید بیشتر از این مدت‌ در مالزی باشید، باید مدت اقامت خود را به مسئولان ویزا اعلام کنید. همچنین، ویزای مالزی به‌صورت فرودگاهی برای مسافران صادر می‌شود و لزومی به مراجعه حضوری به سفارت نیست.
مهم است بدانید برای دریافت ویزای توریستی مالزی، مسافران باید مدارکی همچون: پاسپورتشان با حداقل ۶ ماه اعتبار، بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما و واچر هتل خود در مالزی را به افسران مرزی ارائه کنند.

نکته مهم: شهروندان ایرانی برای اقامت کمتر از ۱۴ روز، نیاز به اخذ ویزای مالزی ندارند؛ اما مسافرانی که ترجیح می‌دهند بیش از ۱۴ روز در مالزی اقامت داشته باشند، برای ورود به مالزی باید  ویزای «یک بار ورود» را داشته باشند.

اگر پروازتان  فقط در تایلند توقف داشته باشد، نیازی به دریافت ویزا ندارید، چون فقط به‌صورت موقت در فرودگاه حضور دارید؛ امّا اگر قرار باشد تورتان به‌صورت ترکیبی با تایلند یا کشور دیگری برگزار شود، با توجه به قوانین آن کشور، ممکن است لازم باشد پیش از سفر ویزا تهیه کنید.

راهنمای گرفتن ویزای مالزی

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالزی

بالاتر هم گفتیم، شما می‌توانید با پاسپورت ایرانی تا ۱۴ روز پشت‌سرهم در مالزی اقامت داشته باشید. در غیر این صورت برای اقامت بیشتر در مالزی باید مدارک زیر را جهت ارائه به سفارت مالزی آماده کنید:

  • بلیط رفت‌ و برگشت
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • واچر هتل (تأییدیه رزرو هتل)
  • بیمه معتبر مسافرتی

شما باید با در دست ‌داشتن این مدارک به سفارت مالزی بروید. در سفارت از شما مبلغی بابت اخذ ویزا گرفته می‌شود. پس از ارائه این مدارک، جواب درخواست ویزای مالزی در مدت ۲ الی ۳ روز اعلام می‌شود. مهم است بدانید این ویزا به مدت دو ماه مهلت استفاده دارد. توجه داشته باشید که مدارک لازم برای رزرو تور ترکیبی و محبوب مالزی-سنگاپور با مدارک اخذ ویزای مالزی متفاوت است.

قیمت تور مالزی و  نحوه تعیین قیمت تور مالزی چگونه است؟

 

موضوع مهم سفر، بخش هزینه و قیمت تور مالزی است. مهم است بدانید که نوع پرواز (بلیط هواپیمای مالزی)، هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، خدماتی که ارائه می‌شود، زمانی‌که برای سفر انتخاب خواهید کرد، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تورلیدر و گشت شهری و دیگر موارد، همگی در تعیین قیمت تور مالزی تاثیرگذار هستند.
عامل مهم دیگر در تعیین هزینه سفرتان، تعداد شهرهایی است که قصد دارید از آنها دیدن کنید. همه شهرها و ایالت‌‌های مالزی دیدنی و بی‌نظیر هستند. اگر ترجیح می‌دهید تور ترکیبی مالزی را انتخاب کنید، بدانید هزینه سفرتان طبیعتاً بالاتر می‌رود. یادتان نرود که تعداد روزهای اقامت شما هم در نرخ تور مالزی تأثیرگذار است. تورهای این مقصد، معمولاً ۷ شب و ۸ روزه برگزار می‌شوند؛ اما در کل هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر شود، هزینه‌‌هایتان نیز بالاتر می‌رود. 

قیمت تور مالزی

آفر تور مالزی همان تور ارزان مالزی!

تور ارزان خارجی مالزی یا آفر ویژه تور مالزی گزینه‌هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها چگونه‌اند و چه زمان‌هایی بیشتر ارائه می‌شوند؟ آفرهای تور تخصصی مالزی در اصطلاح به تورهایی گفته می‌شود که شامل تخفیف‌های ویژه‌ای از سمت ایرلاین‌های داخلی - خارجی یا هتل‌های مختلف در شهر کوالالامپور یا دیگر شهرهای مالزی شوند. 
در خصوص آفر تور مالزی باید بگوییم که زمان، بخش مهمی در برگزاری این تورها دارد. اگر به دنبال تعریف دقیق‌تر و شفاف‌تری هستید، عرضه این تورهای ارزان به این صورت است که در فصل‌های خلوت و  low season مالزی، بیشتر توسط آژانس‌های هواپیمایی به مسافران ارائه می‌شوند، حالا یعنی چه؟
سفر در بازه زمانی low season و کم گردشگر مالزی به معناست که شما گردشگران در تور ۳ روزه مالزی یا تور ۱۴ روزه مالزی کمترین قیمت‌ها و خلوت‌ترین جاذبه‌های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد و مهم‌تر اینکه این موضوع برای خیلی‌ها ملاک سفر به شمار می‌رود؛ لازم است بدانید که  Low seasonیا آف سیزن (Off-Season) زمان‌هایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال آفر ویژه تور مالزی و آفر تور لحظه آخری مالزی هستند.
نکته :  توجه داشته باشید که با توجه به Point بودن پروازهای مالزی، نباید توقع خرید تور ارزان مالزی را داشته باشید. در تمامی روزهای سال حتی فصل بهار و تابستان که مالزی در گرم‌ترین حالت هوایی خود است، قیمت تور مالزی در یک بازه مشخصی هست و تفاوت چندانی با ماه‌های  دیگر سال ندارد.

آفر تور مالزی

تور لحظه آخری مالزی ؛ انتخاب ویژه مسافران برای سفری ارزان!

 

در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم گول این عبارت لحظه آخری را نخورید! چرا که به‌ندرت در طول تور مالزی لحظه آخری به مشتریان یا آژانس‌های هواپیمایی معرفی می‌شود؛ تور مالزی لحظه آخر به این صورت است که در روزهای آخر گاهی اوقات چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی‌مانده است. 
در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم گول این عبارت لحظه آخری را نخورید! چرا که به‌ندرت در طول سال تور مالزی دقیقه نودی به مشتریان یا آژانس‌های هواپیمایی معرفی می‌شود؛ تور مالزی لحظه آخر به این صورت است که در روزهای آخر گاهی اوقات چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی‌مانده است.
حالا چه زمانی تورهای لحظه آخری ارائه می‌شوند؟ درست زمانی که آژانس‌ها برای متحمل نشدن ضرر، تصمیم می‌گیرند این تورهای باقی‌مانده را با تخفیف‌های قابل‌توجهی به مسافران بفروشند. به این صورت که هر چه هم زمان تور به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد، قیمت تورها را از ۳۰ تا ۵۰ درصد پایین می‌آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند. 
در همین راستا، بیشتر علاقه‌مندان به سفر، با آگاهی از این موضوع ترجیح می‌دهند از تور لحظه آخری مالزی چارتر برای کاهش هزینه‌هایشان استفاده کنند. یادتان باشد که هر آژانس‌ مسافرتی که ادعای فروش و عرضه تور ارزان و لحظه آخری مالزی را داشت، نمی‌تواند درست و واقعی باشد؛ بنابراین برای انتخاب این تورها آگاهانه رفتار کنید.

ارزان ترین تور مالزی

در میان تورهای مالزی همواره تورهای مالزی-سنگاپور طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند، زیرا سبک سفر به این دو کشور کاملاً متفاوت است. به این معنا که کشور سنگاپور مقصدی لوکس و گران به شمار می‌رود و در حقیقت، جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود؛ اما مالزی کشوری است که هنوز ردپای سنت در آن مشاهده می‌شود؛ بنابراین سفر با تور مالزی بخصوص به این دو کشور می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز باشد! 
سؤالی که بیشتر افراد از کارشناسان نامی گشت می‌پرسند، در مورد ارزان ‌ترین آفر قیمت تور مالزی است. دررابطه‌ با این سؤال باید بگوییم که ارزان ‌ترین تورهای مالزی بستگی زیادی به تعداد روزهای سفر شما، نوع هتل و زمان سفرتان شما دارد. به همین دلیل نمی‌توانیم یک قیمت واحد را بیان یا یک تور ارزان‌قیمت مالزی را معرفی کنیم.
برای این که شما عزیزان به پاسخ سؤالتان برسید، پیشنهاد ما این است که به بالای این صفحه مراجعه کنید و یا از طریق منوی وب‌سایت نامی گشت به بخش تورهای خارجی و بعد تورهای مالزی مراجعه نمایید تا تمامی تورهای ارائه شده به این مقصد جذاب و دیدنی را ببینید.

انواع تور مالزی

 

تور مالزی می‌تواند شامل: تور کوالالامپور لنکاوی، تور لنکاوی پنانگ، تور مالزی سنگاپور و تور ترکیبی مالزی باشد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت آژانس نامی گشت تور مالزی ارزان قیمت از مشهد، از اصفهان، از تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشورمان را به‌راحتی رزرو یا خریداری کنید.
پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو تور مسافرتی مالزی، در وب‌سایت نامی گشت ابتدا با مشخص نمودن تور مسافرتی و انتخاب تاریخ رفت‌و‌برگشت از بین تورهای نمایش ‌داده‌ شده در سایت، تور مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین انتخاب و با مشاروان ما تماس بگیرید.
 البته توجه داشته باشید که هزینه سفر به مالزی بدون تور برای شما به نسبت بیشتر خواهد شد و برعکس، هزینه تور مسافرتی به مالزی با تور خیلی منطقی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای شما تمام خواهد شد.

تور هوایی مالزی 

تورهای هوایی مالزی در تمام طول سال به‌صورت ۷ شب و ۸ روز برگزار می‌شوند و بیشتر پروازهای این تور را ایرلاین داخلی ماهان در روزهای جمعه انجام می‌دهد. یادتان باشد که پروازهای مالزی به‌صورت مستقیم انجام نمی‌شود و حداقل یک توقف در طول مسیر برای رسیدن از تهران به مالزی دارید که این توقف پروازهای مالزی معمولاً در کشورهای قطر و تایلند خواهد بود. 
نکته مهم: تورهای مالزی یک‌هفته‌ای بسته می‌شوند؛ یعنی شنبه این هفته اگر رفت شما باشد، پرواز برگشتتان شنبه هفته بعد از مقصد مالزی به تهران خواهد بود.

پروازهای مالزی با چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

خوشبختانه برای رزرو تور مالزی دستتان کاملاً باز است! چون می‌توانید طبق سلیقه و بودجه خود، بلیط هواپیما ایرلاین‌هایی مختلفی را که در این مسیر پرواز دارند تهیه کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها پروازهایی که با یک توقف در مسیرشان، به مالزی پرواز دارند به شرح زیر هستند: 

  • ایرلاین ماهان (Mahan AirAirlines) (مستقیم)
  • قطر ایرویز (Qatar Airways)
  • ایر عربیا (Air Arabia)
  • سلام ایر (SalamAir) 
  • هواپیمایی امارات (Emirates)

تور کوالالامپور

فاصله هوایی مالزی تا تهران چقدر است؟

فاصله هوایی تهران تا کوالالامپور، ۳۹۳۴ مایل (۶۳۳۱ کیلومتر) است. همچنین، مدت‌ پرواز از تهران به کوالالامپور بدون در نظرگرفتن شرایط جوی و اتفاقات احتمالی، حدود ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه خواهد بود.  

 

تورهای ترکیبی مالزی 

تورهای مالزی ترکیبی در انواع مختلفی برگزار می‌شوند. برای مثال یا بین سه شهر توریستی کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی است و یا همراه با سه کشور توریستی و جذاب تایلند، اندونزی و سنگاپور انجام می‌شود؛ طبیعتا هر یک از تورهای ترکیبی گفته شده، ویژگی منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند و این شما هستید که با توجه به بودجه و شرایط خود کدام‌یک را انتخاب می‌کنید. 

پرطرفدارترین تورهای ترکیبی مالزی عبارت است از:
  • تور کوالالامپور سنگاپور؛ پرتقاضاترین تور ترکیبی مالزی
  • تور ترکیبی داخل مالزی؛ انتخاب دو شهر برای اقامت
  • تور کوالالامپور بالی؛ لوکس‌ترین پکیج ترکیبی مالزی

تور لنکاوی

تور مالزی از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

 

آژانس گردشگری نامی گشت ایرانیان تور مالزی از مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، کرمانشاه، شیراز و دیگر استان‌های ایران را در تمام طول سال برگزار می‌کند. خوشبختانه گردشگران از هر نقطه ایران می‌توانند با خرید و رزرو تور مالزی راهی این کشور شوند؛ بنابراین اگر در شهری به‌جز تهران سکونت دارید، برای خرید تورهای مالزی با ما در تماس باشید.

پکیج تور مالزی از تهران

اغلب تورهای مالزی، یعنی چیزی در حدود 70 درصد این تورها از مبدا تهران برگزار می‌شوند. دلیل آن هم تعداد زیاد پروازهای تهران به کوالالامپور است؛ همین موضوع باعث شده است تا نرخ تورهای مالزی از تهران قیمت ارزان‌تری داشته باشند. بنابراین شما در تهران بیشتر شاهد ارائه آفرهای لحظه آخری مالزی هستید.

بهترین پکیج‌های تور مالزی که توسط نامی گشت ارائه می‌شوند،  عبارت است از:
  • تور مالزی؛ پکیج ۷ شب و ۸ روز
  • تور مالزی سنگاپور؛ ۷ شب و ۸ روز
  • تور کوالالامپور + لنکاوی؛ ۷ شب و ۸ روز
  • تور مالزی + بالی؛ ۷ شب و ۸ روز
  • تور کوالالامپور + پنانگ؛ ۷ شب و ۸ روز

فرودگاه‌های مالزی

 

اگر سفر اولی به مالزی هستید، بهتر است که اطلاعات کاملی درباره فرودگاه‌های مالزی به دست آورید تا تجربه یک سفر موفق را در این کشور داشته باشید. جالب است بدانید فرودگاه‌های مالزی این روزها به‌عنوان قطب‌های اصلی این کشور به شمار می‌روند. در ضمن فرودگاه‌های مالزی یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم:

پروازهای مالزی

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور | Kuala Lumpur International Airport

این فرودگاه که جزو یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین و پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های جهان است که این فرودگاه ۴۵ کیلومتر با کوالالامپور پایتخت مالزی قرار گرفته است. فرودگاه مالزی در سال ۱۹۹۳ میلادی بازگشایی شد.

فرودگاه بین‌المللی پنانگ | Penang Bayan Lepas 

ازآنجایی‌که مالزی در سال‌های اخیر، بسیاری از گردشگران دنیا را میزبانی می‌کند، در شهر پنانگ خود هم فرودگاه بین‌المللی تأسیس کرده است. این فرودگاه بین‌المللی در سال ۱۹۳۵ میلادی در ایالت پنانگ ساخته شد و نزدیک به یک قرن قدمت دارد و از بهترین فرودگاه‌های مالزی به شمار می‌رود.

فرودگاه بین‌المللی لنکاوی | Langkawi International Airport

بیشتر مسافران می‌دانند که لنکاوی یکی از جزیره‌های مشهور و پرطرفدار در کشور مالزی است و مکان زیبایی برای خریدکردن شناخته می‌شود. مهم است بدانید این فرودگاه در پادانگ ماتسیرات (Padang Matsirat) واقع شده است که مسافران تنها با ۲۵ دقیقه رانندگی با ماشین به مرکز شهر کواه (Kuah) می‌رسند.
از  سایر مهم‌ترین فرودگاه‌های این کشور می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • فرودگاه بین‌المللی مالاکا (Melaka International Airport) در ایالت مالاکا
  • فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه (Sultan Abdul Aziz Shah Airport)
  • فرودگاه بین‌المللی کوچینگ (Kuching International Airport)

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور مالزی

بهترین هتل های مالزی

 

کوالالامپور پایتخت جذاب مالزی است و امروزه به‌عنوان مهم‌ترین مقاصد آسیایی در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد که در هر فصل از سال، با تورهای مالزی به این شهر سفر می‌کنند. بعد از آن شهرهای توریستی و زیبای پنانگ و لنکاوی هستند که در رده بعدی بهترین مقاصد این کشور قرار می‌گیرند.
یکی از اساسی‌ترین موضوعات ایرانیان برای سفر به مالزی موضوع اقامت است! چون در این شهرهای بزرگ، انواع و اقسام هتل‌ها و اقامتگاه‌ها وجود دارند و مسافران را کاملاً سردرگم می‌کنند که کدام یک را برای اقامتی راحت‌تر، ارزان‌تر و باکیفیت‌تر انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم بهترین هتل‌های مالزی را به شما معرفی کنیم:

  • هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (Fraser Residence Kuala Lumpur)
  • هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور (JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur)
  • هتل ای کیو کوالالامپور (EQ Kuala Lumpur)
  • هتل پاویلیون کوالالامپور (Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree)
  • هتل گرند میلینیوم کوالالامپور (Grand Millennium Kuala Lumpur)
  • هتل شانگاری لارسا سایانگ پنانگ (Shangri La Rasa Sayang Resort & Spa)
  • هتل لکسیس سوییتز پنانگ (Lexis Suites Penang)
  • هتل پارک رویال ریزورت پنانگ (PARKROYAL Penang Resort) 
  • هتل اورگرین لارل پنانگ (Evergreen Laurel Hotel)
  • هتل دانا لنکاوی (The Danna Langkawi hotel) 
  • هتل پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی (Pelangi Beach Resort & Spa)
  • هتل پارک رویال لنکاوی (PARKROYAL Langkawi Resort)
  • هتل برجایا لنکاوری رویزورت (Berjaya Langkawi Resort)
  • هتل د ریاض لاوانیا لنکاوی (The RIYAZ Lavanya)

بهترین هتل های مالزی

جاذبه های دیدنی مالزی

 

کشور زیبای مالزی دنیایی از تجربه‌های منحصر‌به‌فرد و شگفت‌انگیز خاص و متفاوتی را در خود جای‌داده است. شما در سفر با تور مالزی ترکیبی از فرهنگ‌های مالایی، چینی و هندی را در کنار زندنگی مدرن و پیشرفته شهری کوالالامپور می بینید که به زیبایی در هم گره‌خورده‌اند. جاهای دیدنی مالزی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیری را برای ما بسازند. در ادامه این مطلب به معرفی جذاب‌ترین مکان‌های توریستی این کشور می‌پردازیم:

  • برج‌های دوقلوی پتروناس (Petronas)
  • غارهای مولو  (Mulu)
  • منطقه بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)
  • پارک ملی گونونگ گادینگ (Gunung Gading)
  • جزیره‌ مانوکان (Manukan Island)
  • منطقه حفاظت شده‌ طبیعی Semenggoh
  • پارک ملی باکو (Bako)
  • کمرون هایلندز (Cameron Highlands)
  • معبد کک لوک سی (Kek Lok Si)
  • معبد غارهای باتو (Batu Caves)

مزایا، خدمات و آفر خرید تور مالزی نامی گشت

 
مجموعه مسافرتی نامی گشت همواره سعی دارد، مناسب‌ترین تورهای چارتری و لحظه آخری مالزی به مسافران خود ارائه دهد. این اطمینان را به شما می‌دهیم که ارزان‌ترین و متنوع‌ترین قیمت تور مالزی را در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بهترین ارزان‌ترین تور مالزی را انتخاب کنید. با خرید تور مالزی از نامی گشت مزایای زیر را  به همراه دارد:
  • بهترین قیمت رزرو تور مالزی
  • انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  • گشت شهری رایگان روی تور مالزی
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان
  • مشاوره رایگان از تیم موفق و باتجربه نامی گشت

مشاوره ، خرید یا رزرو تور مالزی از نامی گشت

 

شما علاقه‌مندان به تور مالزی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری کنید. اگر در مورد تورهای مالزی سوال یا ابهامی داشتید، حتما با تیم مشاوره سفر نامی گشت با شماره تلفن  02149398000 تماس بگیرید. با این تماس و مشاوره با کارشناسان و پرداخت تعرفه تور، مرحله رزرو یا خرید تور مالزی شما نهایی خواهد شد. در آخر آژانس مسافرتی نامی گشت سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای شما آرزومند است.

امتیاز 4.7 از 5 | از بین 49 امتیاز دهنده به تور مالزی

سوالات متداول تور مالزی

بهترین و سریعترین راه دسترسی به مالزی از طریق پرواز به فرودگاه‌های بین‌المللی این کشور است. خوشبختانه از ایران ایرلاین‌های داخلی به صورت مستقیم این پرواز را انجام می‌دهند.

واحد پول کشور مالزی، رینگیت است. برای سفر به مالزی بهتر است بخشی از پولتان را به‌صورت رینگیت و بخشی را دلار آمریکا یا یورو به همراه داشته باشید. تبدیل پول در مالزی را می‌توانید در صرافی‌ها و بانک‌ها با نرخ منصفانه‌ای انجام دهید.

  • مرکز خرید پاویلیون
  • مرکز خرید سوریا
  • مرکز خرید استار هیل گالری
  • همچنین مرکز خرید گاردن
  • کوالالامپور (مهم‌ترین شهر مالزی)
  • پنانگ
  • لنکاوی
  • جرج تاون

با خرید تور مالزی نامی گشت می‌توانید از خدمات و امکاناتی همچون: ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات CIP تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و... بهره‌مند شوید. پرداخت ریالی و انتخاب هتل دلخواه از دیگر مزایای مجموعه نامی گشت است.

نظرات

1402/07/16

حسین ابراهیمی

سلام : عالی ، تشکر

1401/09/21

بردیا

سلام وقت بخیر من قصد دارم که در تور مالزی شرکت کنم میخواستم بدونم اب و هواش در پاییز چطوریه ؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، برای شرکت در تور مالزی فصل پاییز و زمستان فصول مناسبی برای سفر کردن می باشند.

1401/09/03

مهران زنبقی

سلام در تور مالزی اگر عوارض خروج از کشور را پرداخت کنم و پرواز کنسل بشه عودت مبلغی که پرداخت کردم به چه صورت میباشد؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی،هزینه ایی که در تور مالزی بابت عوارض خروج از کشور پرداخت کرده اید به شما عودت نخواهد شد یا به اصلاح سوخت میشود.

1401/08/25

پدرام

سلام تور مالزی با چه پرواز هایی انجام میشه و کدوم بهتره؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی، تور مالزی و تور کوالالامپور با پرواز امارات برگزار می شود.

1401/07/27

میثم ابراهیمی

سلام وقت بخیر میشه هتل های چهار ستاره مالزی رو برام معرفی کنید؟


پاسخ کارشناسان: سلام مسافر گرامی ،هتل های چهار ستاره در تور مالزی شامل،هتل ایمپیانا کی ال سی سی،هتل رویال چولان بوکیت بیتانگ،هتل نووتل کوالالامپورسنتر،هتل ملیا کوالا لامپور،هتل وسیتانا کوالالامپور،هتل دی مجستیک میباشد.

نمایش نظرات بیشتر...